Jump to content

Map GTA IV bekend

Recommended Posts

Geplaatst:
kijk naar de eerste brug op beide afbeeldingen..

als je dat zo bekijkt dan lijkt de stad heel klein? :bonk::cry::{

(als je de bovenste foto teklein vind kijk dan ff op de officiele site)

post-1-1202490414.jpg

naamloos2op5.png

Ik denk dat het maar schematisch is getekent. Het loopt nog door naar achter en naar west en oost. En niet huilen :puh: , het was volgens mij 3/4 deel van San Andreas.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta-killer

3

• Biocount

3

• IV trailer

3

• PSVer

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

post-1-1202490414.jpg

naamloos2op5.png

Ik denk dat het maar schematisch is getekent. Het loopt nog door naar achter en naar west en oost. En niet huilen :puh: , het was volgens mij 3/4 deel van San Andreas.

hahaha nee ik zal niet huilen :D:tu: .. of de map nou klein word of groot..

uit eindelijk zal ik tog heel veel plezier hebben maar te klein is minder leuk :D

Geplaatst:

Ik vind de brug er anders behoorlijk lang uitzien.

De brug ziet er zeker een stuk langer uit als de 2e brug in gta 3.

In gta 3 is de 2de brug groter als de doorsnede van ieder eiland, hier past een veel langere brug 2 keer in de breedte van Algonquin. Bekijk anders de gta 3 map maar even en bekijk hoe groot die brug is, dan zul je zien dat deze map echt niet klein is.

Geplaatst:

Zo zijn we al een stukje dichter bij de release van GTA IV :7

Groter dan ik hat verwacht.

Hat ik de Xbox360 of PS3 maar. :duh:

Geplaatst:

post-1-1202490414.jpg

naamloos2op5.png

De stad is gigantisch jom....

Geplaatst:

post-1-1202490414.jpg

naamloos2op5.png

De stad is gigantisch jom....

Achja mischien zie ik het verkeerd in.. we zullen zien bij de release datum :dans::D

Geplaatst:

post-66211-1202582141_thumb.png

Ze hadden ook potverdorie geen brug kunnen maken op de rode streep. En het omcirkelde gedeelte zal wel de luchthaven zijn dan.

Geplaatst:

Ze hadden ook potverdorie geen brug kunnen maken op de rode streep. En het omcirkelde gedeelte zal wel de luchthaven zijn dan.

@hierboven

Nee, de luchthaven licht ergens bij Dukes in de buurt. Ik weet niet of er meerdere luchthavens zijn (lijkt me niet als je neit eens kan vliegen).

Maar ik zal ook maar eens mijn zelfgemaakte map in dit topic zetten. 2 eilandjes staan namelijk niet op de map die R* op de site heeft gezet.

plattegrondeb4.jpg

Geplaatst:

We kunnen ons ook nog gaan bezig houden met bekende gebouwen een plek op de map te geven met research in het nieuwe beeldmateriaal. :tu:

Geplaatst:

Dat industrie wat we eerst over hadden, is een Boker. En dus dat plaatjes wat ik erbij had gezet was dus helemaal correct.

@hierboven

Nee, de luchthaven licht ergens bij Dukes in de buurt. Ik weet niet of er meerdere luchthavens zijn (lijkt me niet als je neit eens kan vliegen).

Maar ik zal ook maar eens mijn zelfgemaakte map in dit topic zetten. 2 eilandjes staan namelijk niet op de map die R* op de site heeft gezet.

plattegrondeb4.jpg

Niet in Dukes maar in Algonquin Nord of Bohan.

Klik maar hier

Geplaatst: (bewerkt)
Dat industrie wat we eerst over hadden, is een Boker. En dus dat plaatjes wat ik erbij had gezet was dus helemaal correct.

@hierboven

plattegrondeb4.jpg

Niet in Dukes maar in Algonquin Nord of Bohan.

Klik maar hier

Goed gevonden van die twee eilanden! :tu:

Het vliegveld ligt wel in Dukes is al gezegt in een preview van, volgens mij, Kikizo.

Dat van die rode streep is waar de Holland tunnel ligt die ook in GTA4 komt(zie trailer 2)

Bewerkt: door L-Yah
  • 1 maand later...

Op het Engelstalige GTAForums.com is een melding gemaakt van het verschijnen van de kaarten van Liberty City zoals je die altijd bij een GTA spel krijgt. Ook staat voor elke buurt een verhaaltje, en de controls worden uitgelegd.

Aanschouw:

>>> Door Dutchy3010: Screens verwijderd.<<<

EDIT: ik kan niet garanderen of dit echt het werk van Rockstar is, of dat het een ziekelijke fanboy is.

Bewerkt: door Dutchy3010
Op het Engelstalige GTAForums.com is een melding gemaakt van het verschijnen van de kaarten van Liberty City zoals je die altijd bij een GTA spel krijgt. Ook staat voor elke buurt een verhaaltje, en de controls worden uitgelegd.

Aanschouw:

-Plaatjes -

VET NICE! :tu:

Afb:

>>> Door Dutchy3010: Plaatje verwijderd.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
dit lijkt me vrij echt

Het is ook echt, daarom verzoekt Rockstar ook om die foto overal weg te halen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...