js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 wie vinden jullie de grappigste persoon tot nu toe ik vind roman grappig ( in het begin vond ik hem serieus maar nu is hij grappig ) antwoord js007 Reageren
L-Yah Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik vind het vooral grappig om te zien hoe die stomdronken op de grond valt. Vlad is ook wel grappig volgens mij, dattie een omatje aan de kant duwd en hij lacht heel raar Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik vind het vooral grappig om te zien hoe die stomdronken op de grond valt. Vlad is ook wel grappig volgens mij, dattie een omatje aan de kant duwd en hij lacht heel raar vlad is aan het begin van zijjn filmpje dronken en rman ik kan er niet over zwijgen ik lig hier plar achter mijn computer( roman = klein dik mannetje ) Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nogal een nutteloos topic vind ik dit Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Roman en Vlad =') 'i'm not gay!!" XD Bewerkt: 8 februari 2008 door M.Goodkat Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nogal een nutteloos topic vind ik dit iedereen mag zijn mening hier zetten alleen als een moderator het zegt moet het dicht Reageren
Romal Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nogal een nutteloos topic vind ik dit Omg hier erger ik me echt aan mensen die denken dat ze een mod zijn. Als een moderator het een nutteloze topic vind dan zet die er wel een slot op en niemand hoeft ervoor te vragen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik vind roman het leukst. Echt zoon sneu typetje die telkens stomme problemen heeft. Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 in het filmpje van roman rent hij hard weg voor iets en hij is echt bang je ziet hem ook in de kelder van die advokaat zitten met iets in zijn mond en hij maakt een grappige uitdrukking met zijn gezicht roman is populair Reageren
Romal Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Roman kan echt snel rennen En hij is tot nu toe het grappigst. Reageren
Biocount Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Roman vind ik een toffe gozer.. Reageren
nationalist Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Geef mij maar die nigger Reageren
Adren4Line Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Zeker Roman Zo grappig hoe hij zoon gast omver rijdt en hem even later ziet wegrennen en dronken op de straat valt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.