jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik had ff tips nodig of ik opnieuw moest beginnen :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Dat ligt helemaal aan jou of je opnieuw wil beginnen ja of nee. Ik vind dit eerlijk gezegt nogal een onnodige topic, want je zou toch zelf het beste weten of je opnieuw wil beginnen . Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ja, ik zou overnieuw beginnen, want het is gewoon een lijp spel Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik heb gta 3 al 4 keer uit als ik zin heb begin ik er nog es aan B) Reageren
Na$! Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 begin er maar lekker opnieuw aan want dan hoef je lekker zo geen onzinnig topic meer aan te maken Reageren
jojogta3 Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 het spijt me hij hier mag een slotje op als het moet (en ik ben nuuuuuuuuuuuuuuuuuu begonnen ja net nu heb net de eerste missie gedaan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.