iron eagle Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 69th street, zal deze GTA weer vol met 69 verwijzingen zitten? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ja. Kort maar krachtig Reageren
iron eagle Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 ook (mischien vergezocht) staat er weer een R* teken in een van de screens Bij de chinese tekens link in t 3de hokje? Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 ook (mischien vergezocht) staat er weer een R* teken in een van de screens Bij de chinese tekens link in t 3de hokje? het is niet ver gezocht ik had het van het begin al gezien maar toch goed gevonden Reageren
iron eagle Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Kun je (net zoals bij de gewone wikipedia) dit zelf wijzigen bij EE's of doen Moderators ofzo dit? Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik denk het niet. Maar volgens mij staan er allemaal rare leuze in het chinees. Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 69th street, zal deze GTA weer vol met 69 verwijzingen zitten? was dit niet al bekend van de 2 de trailer maar toen was er nog niet zoveel informatie over de diner Reageren
iron eagle Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 69th street, zal deze GTA weer vol met 69 verwijzingen zitten? was dit niet al bekend van de 2 de trailer maar toen was er nog niet zoveel informatie over de diner Het stond nog niet bij de EE's... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.