michaelfivez Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Missie(s): - Jizzy - Driving School (liefst alles goud ) - Paramedic (met de ambulance) Cheaten: !! nee !! Versie: 2.0 Overig: inorde GTASAsf8.b Bewerkt: 8 februari 2008 door michaelfivez
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Driving School - Alles goud! Beloning: Bullit, Super GT en Hotknife! - Driving Skill + Overig: Excuses voor het ongemak, maar mijn probleem is gelukkig weer opgelost. In die tijd heeft ICE BANANA toegezegd de savegame te doen, alleen kwam hij niet uit de Driving School. Zodoende heb ik deze gedaan, en zal hij de rest doen. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 8 februari 2008 door -Matthijs-
michaelfivez Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) is gelukt (om de savegame in mijn post te zetten) Bewerkt: 8 februari 2008 door michaelfivez
Ice Banana Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Dankje voor het vertrouwen; Ik heb hier je missies: Jizzy Beloning: $3.000 + Respect Je kan nu verder met de Missie: T-Bone Mendez bij het Pleasure Dome (Jizzy) Paramedic Belonging : Maximum Health + $5.000 en het geld die je verdient tijdens de Paramedic ( Gesaved in Angel Pine) Dank aan Mathijs voor: Driving School - Alles goud! Beloning: Bullit, Super GT en Hotknife! - Driving Skill + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! SaveGame Bijlage : GTASAsf1.b -------------------------------------- Bewerkt: 9 februari 2008 door ICE BANANA
Recommended Posts