Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil wat tekst op een wagen zetten met photoshop maar als ik bij txd workshop hem erin zet krijg ik alleen wheel en interior en ik wil graag wat text op een wagen zetten en wat fototje's

bedankt

Geplaatst:
Ik wil wat tekst op een wagen zetten met photoshop maar als ik bij txd workshop hem erin zet krijg ik alleen wheel en interior en ik wil graag wat text op een wagen zetten en wat fototje's

bedankt

Daar heb je een template voor, die zitten bij sommige wagens die je kan downloaden.

je kunt ook een bestaande paintjob bewerken.

Template moet je de .dff voor openen en iets doen met de uvmapper. meer weet ik er niet over.

Greetz

Geplaatst:

Bedankt alleen ik weet het nog niet echt.

Ik wil hem converteren naar Photoshop en daarna er text opzetten.

Weet iemand het beter uitellegen met een Tut?

Geplaatst:
Bedankt alleen ik weet het nog niet echt.

Ik wil hem converteren naar Photoshop en daarna er text opzetten.

Weet iemand het beter uitellegen met een Tut?

Venzio,

Puma heeft een mooie tut gemaakt om textures te veranderen. Probeer het eens met de rumpo (rumpo.dff, rumpo.txd) je kunt dus het mapviewer gedoe overslaan ^_^ .

Je vind vanzelf de goeie textures wel... (6 verschillende soorten reclame, als je ze nou allemaal hetzelfde maakt weet je zeker dat je de goeie vind.)

LINK TUT

Succes!!,

RoL0

ps. gebruik de Vehicle Spawntool (®Jacob) om het resultaat te zien!!

Geplaatst:

Er zijn globale textures in SA, zoals de onderkant van de wagen, autolampen

reflecties en kentekenplaten.

Dat kun je ook bewerken, de globale textures zitten in de vehicle.txd.

Vehicle.txd vind je in GTA San Andreas/models/generic.

De vehicle.txd geldt voor alle voertuigen in SA :)

Geplaatst:

Bedankt maar die 'vehicle.txd' kan ik openen in txdworkshop? en dan .bmp van maken en dan bijv op een rhino ik noem maar wat plaatjes en text opzetten? of heb ik het fout?

Geplaatst:

Je kan vehicle.txd met txd workshop openen en plaatjes die je wilt exporteren naar

bijvoorbeeld .bmp.

Maar text op een wagen zetten, dien je eerst kennis te hebben van een 3d programma zoals

Zmodeler of 3ds max.

Je kan een text dus niet zomaar even op een wagen plakken.

Geplaatst:

Je kan toch wel een text texture op een wagen zetten, of ben ik nu helemaal in de war?

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Je kan toch wel een text texture op een wagen zetten, of ben ik nu helemaal in de war?

Greetz,

Black Force

Je kan inderdaad wel een text texture op een wagen zetten, maar dan geldt het voor alle

wagens!

Met een 3d programma kan je dan een eigen text op een eigen wagen netjes uvmappen.

Kijk naar de Elegy, die heeft een eigen paintjob texture in de dff en txd.

Een dff is niet te bewerken met PhotoShop.

Zoals FerryN al zei, je moet een template maken.

Geplaatst:

is er ergens een tut? want ik wil hem volpropen en wat dingen opzetten :puh: en allemaal al bedankt ik zal binnenkort als ik weet hoe het moet een programma downloade ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Niemand? ik wil eigenlijk zoeits als de Spelerbus van PSV van Bierbuikje zulke dingen wil ik

Bewerkt: door Venzio

op sommige wagens zit een body texture. bij de camper heet dit: remapcamperbody256

remapcamper = naam

body = buitenkant van de auto

256 = grootte plaatje

als je een auto hebt met een afbeelding waar in de naam body staat dan moet je die texture veranderen en dan heb je de buitenkant.

als je tekst op een auto zet en in het .txd bestand zit geen bestand met body. dan moet je naar de tutoiral van Puma.

Bewerkt: door bierbuikje

@BB

Het hoeft niet altijd remapebody256 te zijn hé.

Met een 3d pogramma kan je je eigen naam bedenken hoe het zal heten.

Zo heet mijn Hemi Cuda niet remapeinfernusbody256 maar gewoon een chassis ;)

Hieronder :puh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Bedankt allemaal het is me gelukt _O_ ik zal hem binnenkort laten showen maar helaas weet ik de naam van die grote bus niet dus die ga ik even opzoeken en dan mag ik een grote psv bus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...