Venzio Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik wil wat tekst op een wagen zetten met photoshop maar als ik bij txd workshop hem erin zet krijg ik alleen wheel en interior en ik wil graag wat text op een wagen zetten en wat fototje's bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik wil wat tekst op een wagen zetten met photoshop maar als ik bij txd workshop hem erin zet krijg ik alleen wheel en interior en ik wil graag wat text op een wagen zetten en wat fototje'sbedankt Daar heb je een template voor, die zitten bij sommige wagens die je kan downloaden. je kunt ook een bestaande paintjob bewerken. Template moet je de .dff voor openen en iets doen met de uvmapper. meer weet ik er niet over. Greetz Reageren
Venzio Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Bedankt alleen ik weet het nog niet echt. Ik wil hem converteren naar Photoshop en daarna er text opzetten. Weet iemand het beter uitellegen met een Tut? Reageren
RoL0 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Bedankt alleen ik weet het nog niet echt.Ik wil hem converteren naar Photoshop en daarna er text opzetten. Weet iemand het beter uitellegen met een Tut? Venzio, Puma heeft een mooie tut gemaakt om textures te veranderen. Probeer het eens met de rumpo (rumpo.dff, rumpo.txd) je kunt dus het mapviewer gedoe overslaan . Je vind vanzelf de goeie textures wel... (6 verschillende soorten reclame, als je ze nou allemaal hetzelfde maakt weet je zeker dat je de goeie vind.) LINK TUT Succes!!, RoL0 ps. gebruik de Vehicle Spawntool (®Jacob) om het resultaat te zien!! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Er zijn globale textures in SA, zoals de onderkant van de wagen, autolampen reflecties en kentekenplaten. Dat kun je ook bewerken, de globale textures zitten in de vehicle.txd. Vehicle.txd vind je in GTA San Andreas/models/generic. De vehicle.txd geldt voor alle voertuigen in SA Reageren
Venzio Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Bedankt maar die 'vehicle.txd' kan ik openen in txdworkshop? en dan .bmp van maken en dan bijv op een rhino ik noem maar wat plaatjes en text opzetten? of heb ik het fout? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Je kan vehicle.txd met txd workshop openen en plaatjes die je wilt exporteren naar bijvoorbeeld .bmp. Maar text op een wagen zetten, dien je eerst kennis te hebben van een 3d programma zoals Zmodeler of 3ds max. Je kan een text dus niet zomaar even op een wagen plakken. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Je kan toch wel een text texture op een wagen zetten, of ben ik nu helemaal in de war? Greetz, Black Force Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Je kan toch wel een text texture op een wagen zetten, of ben ik nu helemaal in de war?Greetz, Black Force Je kan inderdaad wel een text texture op een wagen zetten, maar dan geldt het voor alle wagens! Met een 3d programma kan je dan een eigen text op een eigen wagen netjes uvmappen. Kijk naar de Elegy, die heeft een eigen paintjob texture in de dff en txd. Een dff is niet te bewerken met PhotoShop. Zoals FerryN al zei, je moet een template maken. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 is er ergens een tut? want ik wil hem volpropen en wat dingen opzetten en allemaal al bedankt ik zal binnenkort als ik weet hoe het moet een programma downloade Reageren
Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Niemand? ik wil eigenlijk zoeits als de Spelerbus van PSV van Bierbuikje zulke dingen wil ik Bewerkt: 24 februari 2008 door Venzio Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) op sommige wagens zit een body texture. bij de camper heet dit: remapcamperbody256 remapcamper = naam body = buitenkant van de auto 256 = grootte plaatje als je een auto hebt met een afbeelding waar in de naam body staat dan moet je die texture veranderen en dan heb je de buitenkant. als je tekst op een auto zet en in het .txd bestand zit geen bestand met body. dan moet je naar de tutoiral van Puma. Bewerkt: 24 februari 2008 door bierbuikje Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) @BB Het hoeft niet altijd remapebody256 te zijn hé. Met een 3d pogramma kan je je eigen naam bedenken hoe het zal heten. Zo heet mijn Hemi Cuda niet remapeinfernusbody256 maar gewoon een chassis Hieronder Bewerkt: 24 februari 2008 door GTA_XP Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik zei erbij dat het bij de camper zo heette Reageren
Venzio Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Bedankt allemaal het is me gelukt ik zal hem binnenkort laten showen maar helaas weet ik de naam van die grote bus niet dus die ga ik even opzoeken en dan mag ik een grote psv bus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.