Venzio Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Topic titel zegt het al mijn vriend heeft een signature met lijnen helaas kan ik hem niet showen maar ik zou graag ook lijnen willen voor mijn signature dus een mooie background eigenlijk ik wil een mooie achtergrond en niet alleen brushes mischien zijn er wel brushes dat je wat strepen ofzo kan maken hij zij iets van een nieuwe layer erovheen gooien de rest heb ik niet meer gelezen want ik klikte hem perongeluk weg Exuses als dit topic er al was Reageren
M4X Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Topic titel zegt het al mijn vriend heeft een signature met lijnen helaas kan ik hem niet showen maar ik zou graag ook lijnen willen voor mijn signature dus een mooie background eigenlijk ik wil een mooie achtergrond en niet alleen brushes mischien zijn er wel brushes dat je wat strepen ofzo kan maken hij zij iets van een nieuwe layer erovheen gooien de rest heb ik niet meer gelezen want ik klikte hem perongeluk weg Exuses als dit topic er al was Ik denk dat je scanlines bedoelt. Scanlines zijn heel simpel te maken, en er zijn uiteraard ook een aantal tutorials over. Hier vind je er 1 Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Als ik naar de uitleg kijk kan het ook zijn dat hij een achtergrond met Motion Blur bedoeld, daarvoor is hier een vrij simpele tut te vinden. Reageren
Venzio Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Bedankt ik heb er al een met Motion gemaakt staat in de Showroom ik ga die andere nog gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.