Jump to content

3d model ingame niet zichtbaar!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal ik ben een grote noob op het gebied van modding in gta.

Heb wel al een jaartje evaring met een andere game. Het volgende:

Ik had een rotonde gemoddeleerd met 3ds max 9 . Geconverteerd naar editible mesh. uvw mapt enzo.

Toen heb ik zon kam script gedraaid om het model op te slaan als dff. Dat is gewoon allemaal gelukt.

Daarna deed ik het zelfde voor een col bestand. Dus weer zon kam script. Daarna heb ik alle textures samen gevoegd naar een txd file. Lukte ook prima. Toen ben ik aan de slag gegaan met de Med (map editor) .

Daar heb ik me model geplaast. En ik zie hem ook gewoon staan. Ik save alles.

Nu start ik gta sa op en tot mij grote verbazing zie ik geen model. Erg raar is als ik loop op de plek waar ik hem neer heb gezet ik dan ergens tegen aanbots ( de col dus) maar ik zie geen object !!! :N

Als ik met de hydra er boven ga vliegen dan komt er rook uit en dan zie ik zeg maar een soort van object verschijnen maar dat is opnieuw de col die de rook tegen houd.

Iemand ening idee wat ik hier aan kan doen ?

Heb al gezocht maar ik kon nergens iets vinden.

Mvg Roy. :cya:

Geplaatst:

Op het eerste zicht is er dan iets mis met de TXD. Probeer die eens eerst op te slaan als VC en dan als San Andreas. Zorg er ook voor dat alle images compressed zijn. Image > Compress all images

Geplaatst:
Op het eerste zicht is er dan iets mis met de TXD. Probeer die eens eerst op te slaan als VC en dan als San Andreas. Zorg er ook voor dat alle images compressed zijn. Image > Compress all images

Als er iets mis is met de TXD, dan zie je een wit object, tenzij je er per ongeluk een glastexture erover hebt geplaats.

Verder weet ik het ook niet,

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal ,

Inmiddels heb ik een nieuw object gemaakt en tot mij verbazing doet deze het wel.

Alleen de col werkt niet goed want ik bots gewoont tegen iets aan waar niks staat dus zeg maar heel de omvang van het object terwijl er in het midden een stuk open is.

En het object is super donker .

IK had ergens gelezen dat ik dan de difuse op wit moest zetten ? klopt dat ?

BVD MVG Roy. :cya:

Edit :

Nu heb ik weer een model gemaakt.

Zet ik hem ingame dmv de map editor. Ik zie hem gewoon staan in de map editor maar start ik gta weer op dan zie ik gewoon weer niks . Ik voel wel weer de col.

Erg raar dus. Iemand een tip wat ik moet aanpassen in max 9? Eventueel een shell modefieer?

mvg roy

Bewerkt: door santje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...