Jump to content

map op site R* klopt niet


Gta-killer

Recommended Posts

Toen ik de trailer van Whiz Mobile aan het bekijken was, zag je een plaatje van liberty city vanuit de lucht.

Op de map van PSVer zijn 4 eilanden te zien:

naamloos2op5.png

En in het filmpje heb ik een eiland op het verticale gedeelte van de weg over het water gevonden:

5eeilandud6.jpg

Ik weet niet of het al bekend was maar het viel mij op bij het bekijken van dat filmpje.

Misschien is het wel het eilandje waar het vrijheidsbeeld op staat want die zie ik ook niet op de kaart van R*

of misschien zijn er wel meerdere kleine eilanden die er niet op staan (deze en eiland met vrijheidsbeeld).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de trailer van Whiz Mobile aan het bekijken was, zag je een plaatje van liberty city vanuit de lucht.

Op de map van PSVer zijn 4 eilanden te zien:

*plaatje*

En in het filmpje heb ik een eiland op het verticale gedeelte van de weg over het water gevonden:

*plaatje*

Ik weet niet of het al bekend was maar het viel mij op bij het bekijken van dat filmpje.

Misschien is het wel het eilandje waar het vrijheidsbeeld op staat want die zie ik ook niet op de kaart van R*

of misschien zijn er wel meerdere kleine eilanden die er niet op staan (deze en eiland met vrijheidsbeeld).

voordat je naar die kaart gaat zie je een 3d weergave waar het statue of hapiness opstaat links vooraan, maar verder goed opgemerkt.

Vond het zelf ook al een vreemde bocht in een brug.

Bewerkt: door bastiaansiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de trailer van Whiz Mobile aan het bekijken was, zag je een plaatje van liberty city vanuit de lucht.

Op de map van PSVer zijn 4 eilanden te zien:

naamloos2op5.png

En in het filmpje heb ik een eiland op het verticale gedeelte van de weg over het water gevonden:

5eeilandud6.jpg

Ik weet niet of het al bekend was maar het viel mij op bij het bekijken van dat filmpje.

Misschien is het wel het eilandje waar het vrijheidsbeeld op staat want die zie ik ook niet op de kaart van R*

of misschien zijn er wel meerdere kleine eilanden die er niet op staan (deze en eiland met vrijheidsbeeld).

Wow. Ik vind het wel goed gevonden. En leuk dat je me map gebruikt. Maar iedereen kan die map maken. Als je bij die map op de staat gaat staan kom de naam vanzelf. Ik heb het gewoon toegevoegt. (Met paint, ja)

Maar staat er nog meer filmpjes? Dan kunnen we nog meer vergelijken

Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Ik vind het wel goed gevonden. En leuk dat je me map gebruikt. Maar iedereen kan die map maken. Als je bij die map op de staat gaat staan kom de naam vanzelf. Ik heb het gewoon toegevoegt. (Met paint, ja)

Maar staat er nog meer filmpjes? Dan kunnen we nog meer vergelijken

Er zijn nog wat meer filmpjes op de site (5 in totaal) maar in de andere 5 heb ik geen goed zicht van bovenaf gezien, alleen maar tussen de gebouwen waardoor je niet ver kan kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de trailer van Whiz Mobile aan het bekijken was, zag je een plaatje van liberty city vanuit de lucht.

Op de map van PSVer zijn 4 eilanden te zien:

naamloos2op5.png

En in het filmpje heb ik een eiland op het verticale gedeelte van de weg over het water gevonden:

5eeilandud6.jpg

Ik weet niet of het al bekend was maar het viel mij op bij het bekijken van dat filmpje.

Misschien is het wel het eilandje waar het vrijheidsbeeld op staat want die zie ik ook niet op de kaart van R*

of misschien zijn er wel meerdere kleine eilanden die er niet op staan (deze en eiland met vrijheidsbeeld).

een schoonheids foutje mischien

r* heeft in alle haast dat over het hoofd gezien

goed opgemerkt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze hebben gewoon het eiland van the Statue of Happiness er niet op gezet. Misschien wel gewoon expres, de kaart is sowieso maar een vage indruk. In PSM3 staat de kaart wat gedetailleerder, maar die kan ik niet hier posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze hebben gewoon het eiland van the Statue of Happiness er niet op gezet. Misschien wel gewoon expres, de kaart is sowieso maar een vage indruk. In PSM3 staat de kaart wat gedetailleerder, maar die kan ik niet hier posten.

Je zal de meeste tijd ook wel besteden in Manhattan een brooklyn e.d., dus state of happiness zal niet zo heel belangrijk zijn. miss ga je er een paar keer naartoe voor de gein en missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze hebben gewoon het eiland van the Statue of Happiness er niet op gezet. Misschien wel gewoon expres, de kaart is sowieso maar een vage indruk. In PSM3 staat de kaart wat gedetailleerder, maar die kan ik niet hier posten.

Ik heb even gezocht en hem gevonden.

Op die kaart staat idd het eiland dat ik heb gevonden + het Happiness Island.

Wat me ook opvalt is dat ook dat kaartje in PSM3 niet klopt want de brug staat daar verkeerd (zie plaatje):

(heb plaatje van PSM3 naagemaakt omdat ik scan niet mag gebruiken)

bruggenny2.jpg

Ik heb dus zelf een beetje een uiteindelijke plattegrond gemaakt:

plattegrondeb4.jpg

Volgens mij klopt hij redelijk, mijn zelfgemaakte plattegrond.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Die hebben ook die voorste eiland vergeten ;)

Die hebben da gewoon express gedaan om jullie bezig te houden.

Zoals R* al zei, we geven maar 30% vrij :puh:, de andere 70% moet je zoeken, en zo zijn jullie naar de 40% aan het zoeken :)

Toch knap gevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze hebben gewoon het eiland van the Statue of Happiness er niet op gezet. Misschien wel gewoon expres, de kaart is sowieso maar een vage indruk. In PSM3 staat de kaart wat gedetailleerder, maar die kan ik niet hier posten.

Ik heb even gezocht en hem gevonden.

Op die kaart staat idd het eiland dat ik heb gevonden + het Happiness Island.

Wat me ook opvalt is dat ook dat kaartje in PSM3 niet klopt want de brug staat daar verkeerd (zie plaatje):

(heb plaatje van PSM3 naagemaakt omdat ik scan niet mag gebruiken)

bruggenny2.jpg

Ik heb dus zelf een beetje een uiteindelijke plattegrond gemaakt:

plattegrondeb4.jpg

Volgens mij klopt hij redelijk, mijn zelfgemaakte plattegrond.

Leuk gemaakt zou ik zeggen. Hopelijk komen er nog meer vergelijkingen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...