Jump to content

map op site R* klopt niet


Gta-killer

Recommended Posts

Had ik gisteren ook al gezien, hier een screenshot van noordelijke puntje van het eiland

die vuurtoren staat in het echt ook op de kop van het eiland

Hier het echte eiland: GOOGLE-MAPS

Maar de wegen die over het eiland lopen lijken meer op Randalls-Wards Island, waar op ook de triborough bridge is gevestigd.

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje voor de tip L-Yah,

Ik nog een keer op het kaartje gekeken, en toen zag ik dat er 2 eilanden op stonden:

2eilandenoa6.jpg

Er zijn dus al minstens 3 eilanden (Roosevelt Island, Randalls-Wards Island, Happiness Island) die niet op de map van R* staan maar wel in het spel zitten, en misschien zijn het er wel veel meer.

Mijn zelf gemaakte map van gta 4 wordt nu dus:

map2dk0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de trailer van Whiz Mobile aan het bekijken was, zag je een plaatje van liberty city vanuit de lucht.

Op de map van PSVer zijn 4 eilanden te zien:

naamloos2op5.png

En in het filmpje heb ik een eiland op het verticale gedeelte van de weg over het water gevonden:

5eeilandud6.jpg

Ik weet niet of het al bekend was maar het viel mij op bij het bekijken van dat filmpje.

Misschien is het wel het eilandje waar het vrijheidsbeeld op staat want die zie ik ook niet op de kaart van R*

of misschien zijn er wel meerdere kleine eilanden die er niet op staan (deze en eiland met vrijheidsbeeld).

Waar komt dat 2e plaatje vandaan? (Waar Gta-killer op staat)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar komt dat 2e plaatje vandaan? (Waar Gta-killer op staat)

Als je bedoelt het totaal plaatje, dat heb ik zelf met paint gemaakt.

Als je dan plaatje van liberty city van boven af bedoelt, die komt (zoals in de 1ste post staat) uit het filmpje Whiz Mobile.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Waar komt dat 2e plaatje vandaan? (Waar Gta-killer op staat)

Als je bedoelt het totaal plaatje, dat heb ik zelf met paint gemaakt.

Als je dan plaatje van liberty city van boven af bedoelt, die komt (zoals in de 1ste post staat) uit het filmpje Whiz Mobile.

't is wel mooi dat je roosevelt island erop zet gta-killer, maar zo heet het in het echt, en waarschijnlijk niet in LC :puh: ga mensen nou geen verkeerde info geven

Link to comment
Delen op andere websites

't is wel mooi dat je roosevelt island erop zet gta-killer, maar zo heet het in het echt, en waarschijnlijk niet in LC :puh: ga mensen nou geen verkeerde info geven

Daar heb ik wel aan gedacht ja. Ik wilde zelfs op het plaatje erachter zeten (real-life naam) maar dan werd de tekst te lang dus heb het maar niet gedaan.

Op mijn zelf aangepaste map heb ik ook geen namen bij die 2 eilanden gezet, maar wel bij happiness island (want die naam is wel zeker).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga me toch afvragen of die plattegrond niet te groot zal zijn.

In san andreas had je de ruimte om te vliegen met straaljagers enzo en te crossen door de bergen/woestijn. Nu is gta iv miss iets kleiner maar bestaat voor 90% uit stad. en toch zal je het meest doorbrengen in "algonquin" (Manhattan). Ik denk wel dat je veel tijd doorbrengt in dat gedeelte waar de missie zich afspelen. Maar de meeste voorzieningen zitten toch op "algonquin".

Ik vind een geweldig spel hoor, niks negatiefs, maar vraag me af of dat spel niet te groot word qua stad. Anders konden ze beter de tijd, van bv een extra buitenwijk, in de gameplay stoppen, zodat het zkr is dat het spel bugvrij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...