Jump to content

Gezocht: Forumsoftware

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey!

Ik ben op zoek naar goede forumsoftware met ongeveer dezelfde opties als IPB 1.3.1 Final. Echter moet deze wel werken op MySQL/PHP 5. Ik heb al phpBB & SMF geprobeert, maar die bevallen mij niet. Oh ja, hij moet wel gratis zijn. Wie weet nog goede, gratis forumsoftware?

Met vriendelijke groeten,

David22

Geplaatst: (bewerkt)

phpBB en SMF zijn naar mijn weten toch de beste keuzes zelfs als je IPB en vBulletin erbij zet en het argument prijs weg laat.

Maargoed ik heb even gezocht (iets dat jij volens mij niet echt gedaan hebt want ik had direkt raak bij google ;) ):

MyBB (had ik zelf nog nooit gezien maar lijkt me zeker de moeite om eens te proberen en zal ik zelf ook nog wel doen.)

Voor de rest vindt ik er zelf ook even geen hoewel ik weet dat er toch nog een aantal zijn die ik weten ontwikkelen heb maar ik kan niet meer op de naam komen.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Misschien is dit wat voor je? Was vroeger van de makers van IPB, overgenomen door iemand anders en toen stichtten de oorspronkelijke makers van deze forumsoftware IPB. Ik heb het zelf nooit geprobeerd dus kan er niks over zeggen.

Geplaatst: (bewerkt)
phpBB en SMF zijn naar mijn weten toch de beste keuzes zelfs als je IPB en vBulletin erbij zet en het argument prijs weg laat.

Maargoed ik heb even gezocht (iets dat jij volens mij niet echt gedaan hebt want ik had direkt raak bij google ;) ):

MyBB (had ik zelf nog nooit gezien maar lijkt me zeker de moeite om eens te proberen en zal ik zelf ook nog wel doen.)

Voor de rest vindt ik er zelf ook even geen hoewel ik weet dat er toch nog een aantal zijn die ik weten ontwikkelen heb maar ik kan niet meer op de naam komen.

Bedankt! MyBB werkt zeer prettig. Ik ben nu bezig een plugin te installeren, maar ik kom er niet helemaal uit.

MySQL error: 1366
Incorrect integer value: 'NULL' for column 'tid' at row 1
Query: INSERT INTO mybttf_templates (tid, title, template, sid) VALUES ('NULL', 'postbit_moderator_edit', '{$lang->postbit_edit}', '-1')

Kan iemand mij dit in normale taal uitleggen?

Edit: Laat maar, ik snap het al!

Bewerkt: door David22

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...