Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er soms iemand hoe ik een motor geluid in het spel gta sanandreas kan zetten want ik versta de uitleg niet goe in de klad blok. geluiden van auto's(need for speed of ander )op voorand toch bedankt.

post-83103-1202516640_thumb.jpg

Geplaatst:

Al wat ik er over weet, is dat je geluiden kan vervangen met het programma San Andreas Audio Tool of kortweg SAAT. hier kan je die downloaden.

Geplaatst:

Met SAAT kun je dit inderdaad doen, maar er zijn veel problemen bekend dat hij naar de PS2 disk vraagt.

Bestaat er geen ander programma om dit soort geluiden te vervangen of exporten?

Ps. hoort dit topic niet in het Modding hulp subforum?

Van Johannes47

• 2 weken later...
Geplaatst:
Met SAAT kun je dit inderdaad doen, maar er zijn veel problemen bekend dat hij naar de PS2 disk vraagt.

Bestaat er geen ander programma om dit soort geluiden te vervangen of exporten?

Ps. hoort dit topic niet in het Modding hulp subforum?

Van Johannes47

Tot nu toe is er nog niemand met een ander programma met dezelfde doeleinden gekomen, en het lijkt erop dat dat ook niet meer zal gebeuren. Er is wel nog iemand anders die een GUI heeft ontwikkeld voor SAAT, die is hier te downloaden ;)

Greetz :sigaar:

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik heb het gevonden het is wel geen saat maar een programma dat veel makelijker is(Alci_s_SAAT_GUI_FrontEnd_1.0)

hier te downloaden http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=2211

Uhmmm, lees dit eens wat je zelf typte, (Alci_s_SAAT_GUI_FrontEnd_1.0).

Welk woord staat erin? als je het niet ziet is het woordje SAAT.

Dit is een soort addon zodat hij niet naar de gta-sa ps2 disk vraagt.

En nog een vraag, waarom zet je in iedere post die je verzend een plaatje van een mod neer?

Die je gedownload hebt? Als je het een mooie of leuke mod hebt, is er een speciale topic voor.

Greet

Bewerkt: door FerryN
  • 3 weken later...
Geplaatst:
ik heb het gevonden het is wel geen saat maar een programma dat veel makelijker is(Alci_s_SAAT_GUI_FrontEnd_1.0)

En nog een vraag, waarom zet je in iedere post die je verzend een plaatje van een mod neer?

Die je gedownload hebt? Als je het een mooie of leuke mod hebt, is er een speciale topic voor.

Greet

lol helemaal mis! ik gebruik het ook! zonder saat! :tu: dus gewoon dowloade en dan zeggen waar je gta sa map is en dan geluide vervangen maar! _O_

• 2 weken later...
Geplaatst:

Greet

lol helemaal mis! ik gebruik het ook! zonder saat! :tu: dus gewoon dowloade en dan zeggen waar je gta sa map is en dan geluide vervangen maar! _O_

De originele saat zit er al in!

Jij hebt het mis, ;)

Saat zit erin, plus die addon zodat hij niet naar de PS2 disk van SA vraagt, zoals ik al zei.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...