CarThief Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Heb al een paar nuttige gevonden, zoals een Flamethrower, een paar waarvan ik de naam niet bepaald herinner, en een in de bank. En nog een chainsaw wat blijkbaar alleen toegankelijk is met een helicopter. Heeft iemand nog nuttige locaties, liefst wel wat beters dan een molotov of grenade wat wel eens aan de kant van de bruggen licht? Bijvoorbeeld nog meer zware of medium type wapens? Of als iemand een nuttige topic/kaart/iets weet waar locaties te vinden zijn is dat ook goed. Een kleine lijstje van wat ik vond: Een medium wapen(oranje achtergrond) dichtbij Phil's place, bij de steegje en trap na beneden, bij een of andere druk machine? Een soort wapen wat je lopend kan vuuren wat te vinden is bij de directeur's kantoor in de bank. Een chainsaw op de dak van een gebouw, dichtbij Phil's place, dichtbij een easter egg? Heeft helicopter nodig? Een Flamethrower bij een tank station. In de buurt van de hotel waar je je game saved. Alles wat ik voorlopig kan vinden (en bedenken). Reageren
Donwell Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 De vindplaatsen van voertuigen, wapens en andere handige dingen verschillen per server. De maker van de server deelt hem naar eigen wensen in, een andere server kan het dus ergens anders hebben. Je moet dus zelf eventjes goed zoeken. Reageren
CarThief Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Interessant. Geeft het ook de mogeljikheid voor sterkere type wapens? Zoals sniper geweeren, Miniguns en Rocket Launchers? Ze zitten volgensmij wel vaak op de zelfde plek, met sommige populaire scripts. Zoja, is een locatie van wapens van een van de meest gebruikte scripts ook mischien handig. Ondanks dat mijn favoriete server niet echt een DM is, meer een RPG, tenzij er geen admin is en iedereen gek word. Wel handig om te weten. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Of er sterkere wapens zijn in de servers hangt er vanaf. Waarschijnlijk zitten er in populaire servers niet van dat soort wapens, vooral omdat de lol er dan snel af is voor andere personen. Voor de vindplaatsen voor populaire scripts / servers kun je misschien de admin zelf beter even contacteren, aangezien er hier op het forum weinig GTA VC MP spelen. Succes. Reageren
stefan321 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Heb al een paar nuttige gevonden, zoals een Flamethrower, een paar waarvan ik de naam niet bepaald herinner, en een in de bank. En nog een chainsaw wat blijkbaar alleen toegankelijk is met een helicopter.Heeft iemand nog nuttige locaties, liefst wel wat beters dan een molotov of grenade wat wel eens aan de kant van de bruggen licht? Bijvoorbeeld nog meer zware of medium type wapens? Of als iemand een nuttige topic/kaart/iets weet waar locaties te vinden zijn is dat ook goed. Een kleine lijstje van wat ik vond: Een medium wapen(oranje achtergrond) dichtbij Phil's place, bij de steegje en trap na beneden, bij een of andere druk machine? Een soort wapen wat je lopend kan vuuren wat te vinden is bij de directeur's kantoor in de bank. Een chainsaw op de dak van een gebouw, dichtbij Phil's place, dichtbij een easter egg? Heeft helicopter nodig? Een Flamethrower bij een tank station. In de buurt van de hotel waar je je game saved. Alles wat ik voorlopig kan vinden (en bedenken). kun je mij een screenshot geven van de map en waar de flamethrower is Reageren
Simbad_De_Zeeman Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Huh? de vraag van de topic ging over MTAVC, het gaat hier over VC-MP. In MTAVC zijn alle autos en pickups in alle servers op dezelfde plek. is even kijken.. dit is wat ik zo snel even weet uit me hoofd: - Shotgun in Mr.Whoopee gebouw - Stubby Shotgun op het gebouw tegenover de Candy Suxx flatgebouw - Bij Sailor beetje achteraf bij een hijskraan op een platvormpje waar je met een heli kan landen ligt een M4 geweer - in Stad 1 op de haven op de 'steigers' ligt een Mp5 dacht ik, of een vlammenwerper weet niet meer zeker - naast de steigers heb je van die houten huisjes in het water, op 1 zon half gebakken steigertje liggen granaten. - Op de Pole Position (strip club) ligt een Mp5 - Iets verder dan de Malibu Club is een Pizza tent, ietsje verder dan de pizza tent heb je een winkeltje, volgens mij een juwelier ofzo, maar daar binnen ligt een Ruger (zelfde wapen als bij Phils place in dat steegje naar beneden) - In de Bank achter in een hokje ligt een Tec9, is gelijk aan een Uzi Edit: Oh en er zijn nergens Rocket launchers/Snipers/Miniguns Bewerkt: 10 februari 2008 door Simbad_De_Zeeman Reageren
CarThief Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Hmmm... handig om te weten, ondanks dat ook weer niet echt super wapens zijn, wel handig als je spawn het niet heeft of gewoon meer ammunitie of lopend schieten. En de flamethrower is dichtbij de Secret Service spawn, bij de tank station waar je de machines kan laten ontploffen(wat ik op een pijnlijke manier ontdekte ). Mischien kan ik wel even proberen een screenshot te maken als ik even wat tijd heb, niet al te moeilijk te vinden na een paar keer bezoeken. Edit: Waarvoor word toch eigenlijk die steegje plek voor gebruikt bij Phil's place in 1P? Hij's gesloten in 1P. En je kan volgensmij wel cheaten dat je die hebt, ondanks dat dat waarschijnlijk een behoorlijk gedoe is. Edit2: De afbeelding. Bewerkt: 10 februari 2008 door CarThief Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Hmmm... handig om te weten, ondanks dat ook weer niet echt super wapens zijn, wel handig als je spawn het niet heeft of gewoon meer ammunitie of lopend schieten. En de flamethrower is dichtbij de Secret Service spawn, bij de tank station waar je de machines kan laten ontploffen(wat ik op een pijnlijke manier ontdekte ). Mischien kan ik wel even proberen een screenshot te maken als ik even wat tijd heb, niet al te moeilijk te vinden na een paar keer bezoeken. Edit: Waarvoor word toch eigenlijk die steegje plek voor gebruikt bij Phil's place in 1P? Hij's gesloten in 1P. En je kan volgensmij wel cheaten dat je die hebt, ondanks dat dat waarschijnlijk een behoorlijk gedoe is. Edit2: De afbeelding. ty nu kan ik van iedereen verjaardagkaarsjes maken Reageren
CarThief Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Best wat schade ALS je iemand er mee raakt, wel nuttig als verassings aanval. Eens nog wat kijken voor die andere wapens denk ik. En wel interessant trucje gevonden, als je als Crusador spawnt, doodgaat en iets anders kiest dat niet met armor normaal begint, krijgt die spawn ook armor, kan wel crashen als je iets anders met armor kiest. En moet mischien armor over houden als je dood gaat, of /kill met suicide mischien. Erg handig tegen aanvallers, hehe... Reageren
stefan321 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 heb een ketting zaag gevonden vlak bij het taxibedrijf en voor de dump op het dak Reageren
CarThief Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Interessant, mijn favoriete melee wapen. Lekker hakken in de vijand of om hem heen cirkelen terwijl je door hem heen zaagt. En ook handig om gauw voertuigen uit elkaar te halen. Ik kijk die eens wel na, aangezien het die ene op het dak kan zijn, hopelijk een die niet een helicopter nodig heeft. Edit: Kan zo snel nog niet veel vinden. Waarschijnlijk is het die op de dak dichtbij Phil's place en Kaufman Cabs. Ik zoek iets later nog wel wat verder. Bewerkt: 16 februari 2008 door CarThief Reageren
stefan321 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Interessant, mijn favoriete melee wapen. Lekker hakken in de vijand of om hem heen cirkelen terwijl je door hem heen zaagt. En ook handig om gauw voertuigen uit elkaar te halen. Ik kijk die eens wel na, aangezien het die ene op het dak kan zijn, hopelijk een die niet een helicopter nodig heeft. Edit: Kan zo snel nog niet veel vinden. Waarschijnlijk is het die op de dak dichtbij Phil's place en Kaufman Cabs. Ik zoek iets later nog wel wat verder. K MAAK WEL EEN SCREEN ZET HEM ER MORGEN OF ZO WEL OP Reageren
stefan321 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) waar kan je screens van vc vinde?? Bewerkt: 16 februari 2008 door stefan321 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 waar kan je screens van vc vinde?? In onze gallerij staan genoeg screens van VC. >>Klik!<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) waar kan je screens van vc vinde?? Ik denk dat je een plattegrond bedoelt? Daarvoor heeft WikiGTA een mooie kaart: Klik. Voor meer plattegronden kijk hier. @ hierboven: Omdat het onderwerp over een vindplaats in GTA Vice City gaat lijkt me dat hij een kaart wil Bewerkt: 16 februari 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.