Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat scoorde jij bij de love-meet quiz? Ik ben een Douchbag. Hier kan je de quiz afnemen. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat scoorde jij bij de love-meet quiz?Ik ben een Douchbag. Hier kan je de quiz afnemen. Lol bij mij stond dat ook Reageren
js007 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat scoorde jij bij de love-meet quiz?Ik ben een Douchbag. Hier kan je de quiz afnemen. hetzelfde Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik ben een douchebag Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Ik heb de quiz maar ff op een andere manier gedaan (kijken welke er nog meer zijn) en ik kom op deze persoon uit XD Bewerkt: 9 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Ik heb de quiz maar ff op een andere manier gedaan (kijken welke er nog meer zijn) en ik kom op deze persoon uit XD Inderdaad, er zijn nog veel meerdere mogelijkheden, maar dan moet je voor die idiote antwoorden kiezen. Zoals de Freak, Douchebaguette, moran, ... Moran Bewerkt: 9 februari 2008 door Hanneswasco Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb de quiz maar ff op een andere manier gedaan (kijken welke er nog meer zijn) en ik kom op deze persoon uit XD die eerste lijkt veel op Victoria Beckham. Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik ben ook een Douchbag Reageren
Deja^vu Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 ik ook douchebag maar volgens mij zijn alle uitkomsten zo'n beetje beledigend Reageren
-IV- Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 ik ook douchebagmaar volgens mij zijn alle uitkomsten zo'n beetje beledigend Volgens mij is het normaal als je een douchebag bent, iedereen heeft het bijna. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Ik heb maar random wat ingevuld, kkwam uit op een Whore... De antwoordmogelijkheden ook echt he Voor mensen bij wie de site het niet doet: 1) I am a: a. Man b. Woman c. Both A and B d. I don't know e. Virgin 2) I am looking for: a. Men b. Women c. Holes d. Someone like mom e. Manga wildcat 3) My main interest in life is: a. Self-improvement b. Self-destruction c. Replicating my DNA d. Totally p0wning people on message boards e. 18th Century labor law 4) My idea of a perfect date is: a. Dinner and a movie... Then I slit your throat b. A romantic stroll along the beach, then catching an STD c. Drinking and driving the night away d. Unshaved e. Playing MMORPGs, like Cavem of Sorrow. W00t! 5) My last relationship was: a. Boring b. Murdered c. Frigid d. Chemical e. Online 6) I prefer someone who is: a. Adventurous and ambidextrous b. Submissive and short-tempered c. Incorrigible and incontinent d. Prone to blackouts e. Postmortem Deze antwoordmogelijkheid was trouwens nog niet genoemd: (krijg je als je alle nerd-antwoorden invult) Je kunt de quiz ook op je eigen site plaatsen met de volgende HTML code: <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="300" height="300" id="splash" align="middle"><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="menu" value="false" /><param name="movie" value="http://www.rockstargames.com/IV/wet/loveMeet/love-meet_quiz.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /> <embed src="http://www.rockstargames.com/IV/wet/loveMeet/love-meet_quiz.swf" quality="high" bgcolor="#000000" menu="false" width="300" height="300" name="splash" align="middle" allowScriptAccess="always" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" ></embed></object> Je kunt de quiz niet hier op GTAForum in een post zetten, dit is geblokkeerd. Bewerkt: 9 februari 2008 door K.O. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik ben ook een douchebag. Is wel leuk. Zijn er nog zo'n GTA IV sites? Reageren
Sprayboy Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat gaat dit precies over dan? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Oh mijn god, dit is echt te mooi. Prachtig, hoe verzin je het. Ik hoop dat dit ook in het spel zelf een rol zal spelen, typische Rockstar humor. Vooral deze vind ik ontzettend mooi: My main interest in life is: Totally p0wning people on message boards. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.