Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Opmerkingen over de website/screenshots en filmpjes kunnen hier geplaatst worden! Voor mensen die de website niet goed kunnen bekijken: LAST UPDATE: 08.05.2008 - Music Section Special edition - Multiplayer Section Multiplayer GTA IV - Screen Section New Screens! - Download Section Wallpapers Part II WEBSITE - Rockstargames GTA IV Website - Informatie Game Informatie - Nieuws Nieuws Grand Theft Auto RSS-Feed Rockstar RSS-Feed - Video's Video's Trailer 1 Trailer 2 Trailer 3 Trailer 4 BoxArt - Screens Screenshots - Downloads Widgets Wallpapers Screensavers Posters Buddy Icons Avatars More - Multiplayer Multiplayer - Muziek Radiozenders Special Edition Sounddtrack More Sounddtrack - Social Club Social Club PERSONEN & PLAATSEN - Personen Niko Bellic Phill Bell Bledar Morina Francis McReary Packie McReary Roman Bellic Vlad Glebov Manny Escuela Mayor Bryce Dawkins Playboy X - Bedrijven/winkels/hotels/restaurants/bijzonderheden Burger Shot The Booth Tunnel Steinway Beer Garden Super Star Cafe Majestic Hotel 69 Street Diner Middle Park RECREATIE & ENTERTAINMENT - Radiozenders Vladivostok FM if99 FM WKKt Talk Radio K109 Radio Electrohoc Liberty City Hardcore - Clubs/Sports/Nieuws/bijzonderheden Our Own Reality History of Liberty City Liberty Swingers Banging Your Trash Liberty City Gun Club DIENSTEN & SERVICE - Service Love-Meet Sprunk Weazel News Dilittante Men's Room Goldberg, Ligner & Shyster Bean Machine - Telefonie BitterSweet Whiz Mobile ZiT - Diensten LCPD Recruitment LCPD Most Wanted CATEGORIE - Games Sprunk GAME - Quiz History of Liberty City Quiz Love-Meet Quiz Men's Room Quiz] - Extra downloads Liberty Swingers Downloads Banging Your Trash Downloads BitterSweet Downloads LCPD Downloads Sprunk Downloads Bean Machine Downloads Bewerkt: 8 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Heey,die nieuwe Website van IV is echt niet normaal! Die filmpjes zijn trouwens vet mooi en de engine is op veel plaatsen terug te vinden in deze filmpjes, zoals de aanrijding met mensen en dronken personen. Opmerkingen over de website/screenshots en filmpjes kunnen hier geplaatst worden! Jah dat klopt die flimpjes zijn echt mooi maar wat ik ook in een andere topic zei die poppetjes lijken op poppetje van the sims 2 Reageren
nationalist Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 In deze screen vind ik dat niko wat scheel kijkt vind je niet ? Reageren
js007 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Heey,die nieuwe Website van IV is echt niet normaal! Die filmpjes zijn trouwens vet mooi en de engine is op veel plaatsen terug te vinden in deze filmpjes, zoals de aanrijding met mensen en dronken personen. Opmerkingen over de website/screenshots en filmpjes kunnen hier geplaatst worden! Jah dat klopt die flimpjes zijn echt mooi maar wat ik ook in een andere topic zei die poppetjes lijken op poppetje van the sims 2 die op de recklame van die telefoon Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Heey,die nieuwe Website van IV is echt niet normaal! Die filmpjes zijn trouwens vet mooi en de engine is op veel plaatsen terug te vinden in deze filmpjes, zoals de aanrijding met mensen en dronken personen. Opmerkingen over de website/screenshots en filmpjes kunnen hier geplaatst worden! Jah dat klopt die flimpjes zijn echt mooi maar wat ik ook in een andere topic zei die poppetjes lijken op poppetje van the sims 2 idd Zkr met die reclame van The Whiz telefoons Reageren
js007 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 In deze screen vind ik dat niko wat scheel kijkt vind je niet ? ja hij kijkt scheel het is net alsof hij geschoten is tussen de ogen Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 In deze screen vind ik dat niko wat scheel kijkt vind je niet ? ja hij kijkt scheel het is net alsof hij geschoten is tussen de ogen Whaha, dat was mij gister ook al opgevallen ja. Reageren
nationalist Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) In de hieronderstaande screen zie je nogmaals hoe gedetaileerd Rockstar te werk ging http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2387 Bewerkt: 9 februari 2008 door nationalist Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Die screens gaan er steeds beter uit zien!! :O Ga vooral zo door R*!! En de engine die komt ook mooi naar voren in een aantal filmpjes. Vooral dat als die ene voetganger aangereden wordt!! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Inderdaad mooi! Bij San Andreas was veel kartonnen gebouwen. Reageren
PSVer Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik vind het erg jammer dat die site het niet goed doet bij mij. Iedereen die een link geeft dat daar iets leuks is. Maar ik kom steeds op de hoofdpagina uit. Echt irri. Ik heb niet eens een filmpje bekeken. Ik gebruik Mozilla Firefox. Is dat het probleem? Alvast bedankt Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ja denk ik. Je moet internet explorer gebruiken maar je kunt ook filmpje uit www.gtagames.nl kijken http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...q=sc&cat=49 Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik vind die filmpjes best kut :S Animaties kloppen maar half je ziet dat de framerate niet goed loopt.. en dan ook nog die kut muziek in sommige filmpjes :S Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Misschien is het ook handig de link naar de site erbij te zetten. Ik kijk nu al uit naar de Dart-Minigame in Steinway Beer Garden =] Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Misschien is het ook handig de link naar de site erbij te zetten. Ik kijk nu al uit naar de Dart-Minigame in Steinway Beer Garden =] ik heb alle links meteen maar even neergezet voor mensen die problemen hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.