Jump to content

R* Website Topic

Kai-ShockWave

Recommended Posts

• Reacties 180
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

54

• studio dewolf

12

• steintje

12

• Biocount

9

@ Kai-Shockwave: in de beginpost heb je een vraagteken staan bij de host van LCHC, maar dat is Timmy Gestapo (wordt duidelijk gezegd in het fragment).

Thnx man! Ik zal het veranderen ;)

Ze denken ook aan alles in dat spel hé :puh:

Check dit hobbelpaard:

afbeelding27ps9.png

Delen op andere websites

In het filmpje van Playboy X kan je een auto zien genaamd "Cavallade".

Je kan het op de deur zien staan.

Ik had er een foto van gemaakt via paint maar ik kan zo'n bestand niet uploaden.

Upload hem via www.imagehack.com

Ga naar uploaden » ga naar waar je je pic hebt neergezet » klik hem dubbel aan » druk op uploaden

pak nu het onderste zinnetje

zet die tussen de [ img] [ /img] haakjes en je bent klaar.

Delen op andere websites

Nieuw bericht van OUR-OWN-REALITY.COM:

afbeelding4lt8.png

Jill Von Crastenberg spotted in a supermarket. 14 pages of photos!!!

Nobody is quite sure why she’s so famous but, when a teen heiress buys milk, we send photographers. Jill Von Crastenburg, best known for being a self-absorbed cokehead who hasn’t worn underwear since the late 90s, spent half an hour in a downtown Los Santos supermarket earlier, mostly in the creams and ointments aisle. Has another Vinewood leading man been dining at her STD buffet? Remember: you heard it here first.

Zo te zien is er ook een beroemdheid genaamd "Jill Von Crastenberg" in de game. Het grappige aan dit verhaal is dat ze is gespot in een supermarkt in downtown Los Santos uit San Andreas. En zo te zien op het plaatje ziet het eruit dat het een 24/7-winkel was :puh:

Delen op andere websites

afbeelding6ei6.png

Weer even iets grappigs :puh::
Ik vroeg net even het bedrijf Goldberg, Ligner & Shyster om "Legal Advice" en wat blijkt, die vrouw vertelt meer over haar persoonlijke leven dan dat ze beantwoord op jouw vragen :7

Hieronder staan een paar antwoorden die in een gesprek te lezen waren:

• "I like to be spanked. Sorry, please ignore that. I'm IMing with this creep I met on Craplist and I suck at multitasking."
  • "I SO should have studied fashion. I spend half my day photocopying and the other half under Mr. Shyster's desk. I hate law."
  • "Give me a break. This is a serious law firm. Our partners talk Latin over cappuccinos."
  • "Don't you want to talk about something else? I'm premenstrual."
  • "Have you ever had food poisoning after eating at Cluckin' Bell? I can get you $10 million in damages. "
  • "Have you ever fallen in the workplace? A papercut, maybe?"
  • "Wow, I just purged a Rusty Brown's donut and my breath smells like paraffin. "
  • "I'm so bored I just photocopied my butt. It looks like a butterfly. "
  • "Do you want to take this offline? Private chatroom? Webcam?"
  • "Are you prepared to swear under oath that you found a bullet in your Bean Machine gunkaccino? We've got them by the balls. This is a cash cow that's plump for the slaughter."
  • "Doesn't everyone? I have a plan on how to sleep with all three partners of this firm."
  • "We're getting off track here. Has your boss ever tried to goose you at the photocopier?"
  • "I'm horny. What do you think about turning this into a conflict of interest over martinis?"
  • "Ever been in contact with Asbestos or lead paint? We need to drum up some more victims."
  • "OK, but only if you're prepared to swear under oath that you found a razor blade in your Burger Shot meal?"
  • "You seem to be one of life's victims. That's awesome. Where there's a victim, there's a lawsuit."

Overigens is het "gesprek" hier te vinden. ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

afbeelding6ei6.png

Weer even iets grappigs :puh::

Ik vroeg net even het bedrijf Goldberg, Ligner & Shyster om "Legal Advice" en wat blijkt, die vrouw vertelt meer over haar persoonlijke leven dan dat ze beantwoord op jouw vragen :7

Hieronder staan een paar antwoorden die in een gesprek te lezen waren:

"I like to be spanked. Sorry, please ignore that. I'm IMing with this creep I met on Craplist and I suck at multitasking."

"I SO should have studied fashion. I spend half my day photocopying and the other half under Mr. Shyster's desk. I hate law."

"Give me a break. This is a serious law firm. Our partners talk Latin over cappuccinos."

"Don't you want to talk about something else? I'm premenstrual."

"Have you ever had food poisoning after eating at Cluckin' Bell? I can get you $10 million in damages. "

"Have you ever fallen in the workplace? A papercut, maybe?"

"Wow, I just purged a Rusty Brown's donut and my breath smells like paraffin. "

"I'm so bored I just photocopied my butt. It looks like a butterfly. "

"Do you want to take this offline? Private chatroom? Webcam?"

"Are you prepared to swear under oath that you found a bullet in your Bean Machine gunkaccino? We've got them by the balls. This is a cash cow that's plump for the slaughter."

"Doesn't everyone? I have a plan on how to sleep with all three partners of this firm."

"We're getting off track here. Has your boss ever tried to goose you at the photocopier?"

"I'm horny. What do you think about turning this into a conflict of interest over martinis?"

"Ever been in contact with Asbestos or lead paint? We need to drum up some more victims."

Overigens is het "gesprek" hier te vinden. ;)

Dat dom mens gaf nooit fatsoendelijk antwoord op mijn vragen lol!

Ciao :cya:

Delen op andere websites

De naam van de DJ van LCHC is een easter egg. Jimmy Gestapo. Gestapo was de geheime politie tijdens de nazi tijd.

Is het je vermoeden dat het een easter egg is of is het bevestigd... Volgens mij is het namelijk gewoon een naam zonder verdere betekenis... :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...