karamanci Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 wtf,, gta is dus nog vol met bugs... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 wtf,, gta is dus nog vol met bugs... Waar zie jij een bug dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
karamanci Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 wtf,, gta is dus nog vol met bugs... Waar zie jij een bug dan? Die ene 1ste screen wat kai shockwave gepost heeft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Ik ga hier geen chatroom van maken verder. Maar wat is er buggy aan dan? EDIT: ja oke.. maar mischien hebben ze die wel net uit de auto gegooit ofzo.. of het heeft een andere reden. hoeft niet persee meteen een bug tezijn Bewerkt: 21 maart 2008 door Biocount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) hij bedoeld die man links op de achtergrond, die op ze kont zit met ze handen omhoog Bewerkt: 21 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 De kont van die man zakt precies in de grond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 hij valt gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 hij valt gewoon Dan zal hij wel stoned zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 hij valt gewoon Dan zal hij wel stoned zijn lol, vast Ben ik de enige die studio K109 maar niks vind? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 hij valt gewoon Dan zal hij wel stoned zijn lol, vast Ben ik de enige die studio K109 maar niks vind? (psst, vind er ook geen reet aan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy-W92 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Hoe laat kunnen we de nieuwe trailer verwachten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Hoe laat kunnen we de nieuwe trailer verwachten? Ik denk rond 6 á 7 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy-W92 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Hoe laat kunnen we de nieuwe trailer verwachten? Ik denk rond 6 á 7 uur Okee.. thnx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy_Wvl Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 hij bedoeld die man links op de achtergrond, die op ze kont zit met ze handen omhoog ligt het aan mij of staan die banden echt raar (achterste auto die zwarte -> rechtse band (linkse is ook niet precies 100´procent ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Nice music: http://www.rockstargames.com/IV/#?page=vla...nt=interactive0 Weet iemand hoe die nummers heten die te horen zijn? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.