Jump to content

R* Website Topic


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    54

  • studio dewolf

    12

  • steintje

    12

  • Biocount

    9

Weet iemand hoe die nummers heten die te horen zijn?

Alvast bedankt!

De 1e is iedergeval Wild Dances van Ruslana. De rest weet ik niet :puh:

Hartsikke bedankt jongen, die wilde ik juist hebben! Ik heb daar namelijk herineringen aan uit Turkije, van afgelopen zomervakantie. ;)

Echt Thnx!!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe die nummers heten die te horen zijn?

Alvast bedankt!

De 1e is iedergeval Wild Dances van Ruslana. De rest weet ik niet :puh:

Hartsikke bedankt jongen, die wilde ik juist hebben! Ik heb daar namelijk herineringen aan uit Turkije, van afgelopen zomervakantie. ;)

Echt Thnx!!

Haha oke :puh:, het nummer komt van eurovisie songefestival. In welk jaar weet ik niet meer :puh:, maar ze hadden iedergeval gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

sex Shops zijn ook weer aanwezig. Op de widget van Weazel News staat een stukje:

afbeelding7zr3.png

Polyhedral sex toy banned - Deputy Mayor Bryce Dawkins announced today that his new Family Values Task Force has fined numerous adult stores in the area for failing to remove a recently banned polyhedral sex toy, claiming that MMORPG games, board games and online teen chat rooms lead to trouble.
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw nieuwsbericht op Weazel News:

afbeelding14re2.png

Is crack still wack?

Anti-drug campaigners are horrified to learn that the parole board is considering the release of several former drug kingpins. Several of the men who ran the city into the ground in the early 1990's are now facing parole, and city officials are wondering how the notoriously capricious parole board will behave. We will stay with this story.

Afbeelding: Ze hebben het over drugs. Lijkt op een gevangenis...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

die nieuwe Website van IV is echt niet normaal!

Die filmpjes zijn trouwens vet mooi en de engine is op veel plaatsen terug te vinden in deze filmpjes, zoals de aanrijding met mensen en dronken personen.

Opmerkingen over de website/screenshots en filmpjes kunnen hier geplaatst worden!

Jah dat klopt die flimpjes zijn echt mooi maar wat ik ook in een andere topic zei die poppetjes lijken op poppetje van the sims 2

hoezo op popetjes van de sims :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Teaser website opgedoken.

Op Weazel News is weer een nieuw bericht geplaatst en dit keer over de "Eye Find".

afbeelding13kh8.png

Eyefind shares at $1,000

The markets may be taking a pummeling, but shares of popular search engine Eyefind.info are through the roof as America puts all its eggs in one basket, then gets diagnosed with astronomical cholesterol and has a stroke.

Het website adres (http://www.eyefind.info/) linkt op dit moment naar de GTA IV website, dus misschien kunnen we binnenkort nieuwe informatie hierover vinden bij de volgende website update.

Bron: Kai-ShockWave :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb op de site van R* een te lage leeftijd gegeven, en nu kan ik er niet op. dat is al een tijdje zo en ik krijg het maar niet weg. geschiedenis wissen enz. heeft geen zin. iemand sugesties?

- Geschiedenis verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Tijdelijke internetbestanden verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

( Dit kan heel lang duren voordat dit klaar is dus niet denken dat hij vast loopt :puh: )

- Cookies verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Cachebestanden verwijderen [safari]

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

heb op de site van R* een te lage leeftijd gegeven, en nu kan ik er niet op. dat is al een tijdje zo en ik krijg het maar niet weg. geschiedenis wissen enz. heeft geen zin. iemand sugesties?

- Geschiedenis verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Tijdelijke internetbestanden verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

( Dit kan heel lang duren voordat dit klaar is dus niet denken dat hij vast loopt :puh: )

- Cookies verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Cachebestanden verwijderen [safari]

jah, zoals ik al zei werkt geschiedenis wissen niet :duh::N

Link to comment
Delen op andere websites

heb op de site van R* een te lage leeftijd gegeven, en nu kan ik er niet op. dat is al een tijdje zo en ik krijg het maar niet weg. geschiedenis wissen enz. heeft geen zin. iemand sugesties?

- Geschiedenis verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Tijdelijke internetbestanden verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

( Dit kan heel lang duren voordat dit klaar is dus niet denken dat hij vast loopt :puh: )

- Cookies verwijderen [internet Explorer > Extra > Internet Opties]

- Cachebestanden verwijderen [safari]

jah, zoals ik al zei werkt geschiedenis wissen niet :duh::N

Jah, maar miss werken die andere punten wel die ik zei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...