freestyla Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Nieuw nieuwsbericht op Weazel News: Is crack still wack?Anti-drug campaigners are horrified to learn that the parole board is considering the release of several former drug kingpins. Several of the men who ran the city into the ground in the early 1990's are now facing parole, and city officials are wondering how the notoriously capricious parole board will behave. We will stay with this story. Afbeelding: Ze hebben het over drugs. Lijkt op een gevangenis... is ook een gevangenis namelijk de alderney state correctional facility (stond op de gelekte map) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Ow wist ik niet Weten we dat ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Ow wist ik niet Weten we dat ook weer Ik wist inderdaad ook niet hoe die heette, maar had hem ook wel op die map zien staan vond de afbeelding inderdaad op een gevangenis lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 De updates van vanavond van de officiele sites zijn geweldig! Ziet er leuk uit allemaal en veel activiteit in en rond om het park. Ook errig leuke screens weer, grrr nog eventjes geduld :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) moet je rechts kijken dan zie je een man planten water aan geven. geweldige update van de site Bewerkt: 11 april 2008 door strandpop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Leuke update, vroeg me al af wanneer er een nieuwe kwam Er is een domination mode !! Dat was mijn favourite modi in COD4 De racen lijken me niet zo leuk, racen is mijn ding niet en met vechten lijkt me het niet leuker te worden: als je eenmaal valt kun je toch nooit meer iemand neerschieten omdat je te ver achter bent? Wel leuk dat er zoveel modussen zijn Bewerkt: 11 april 2008 door michaelfivez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) er is alweer een update van de gta4 site http://www.rockstargames.com/IV/#?page=updates allemaal toffe dingen en de multyplayer pagina is open 2 nieuwe radio stations er is een lc gun club de foto van tomGoldberg is bekend Bewerkt: 11 april 2008 door js007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 wow vet tof wat vinden jullie ervan dat er een gun club is en een hardcore zender? wat vinden jullie van de radiozender elekrochoc ik vind het wel cool. sorry dat ik nu zoveel reacties plaats maar ik ben helemaal door het dolle heen van de nieuwe update. heb jullie die quiz al gedaan die is wel leuk met jeremy st. ives. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 moet je rechts kijken dan zie je een man planten water aan geven.geweldige update van de site Zo zie je ook hoeveel werk Rockstar hierin heeft gestopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(MOH)tomik Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 zeker vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 snel kijken en genieten met een koekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 ja dit wordt zeker weten de game van het jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 snel kijken en genieten met een koekje haha lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrGrandtheftauto Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Het ziet allemaal weer goed uit Weer enkele mooie nieuwe details die wij, tijdens het spelen van deze game mogen bewonderen! Dat snakt naar meer! Groetjes, MGT Bewerkt: 11 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 moet je rechts kijken dan zie je een man planten water aan geven.geweldige update van de site Zo zie je ook hoeveel werk Rockstar hierin heeft gestopt. ja die kleine dingetjes maken het spel juist zo veel leuker. kan nou echt niet meer wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.