Jump to content

stemmen van vorige gta' s


js007

Recommended Posts

zou het kunnen dat R* stemmen gaat gebruiken van personen uit de vorige gta' s

antwoord ^_^

roman' s stem lijkt op iemand uit vice city stories ( leger mannetje die je aan het begin missies geeft : Jerry martinez )

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zou kunnen maar ik dacht dat het al bevestigd was dat dat niet zo ging zijn :N

Inderdaad, Rockstar Games heeft al een tijdje geleden dat ze geen personages gingen gebruiken uit vorige GTA's omdat de meeste al dood zouden zijn. :7

Ik denk dus ook niet dat we opeens een andere personage zullen zien met dezelfde stem. :duh:

Nogal onlogisch.

Die stem lijkt er gewoon op, maar zal zeker niet de zelfde zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zou kunnen maar ik dacht dat het al bevestigd was dat dat niet zo ging zijn :N

de personages uit de vorige gta' s zouden we niet terug zien maar de stemmen mischien wel ( lazlow )

( kijk naar de simpsons de stemmen doen wel 6 verschillende rollen , die vois actors van de vorige gta' s zouden hun stem dan een beetje veranderen en ze hebben een nieuwe stem :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zou kunnen maar ik dacht dat het al bevestigd was dat dat niet zo ging zijn :N

de personages uit de vorige gta' s zouden we niet terug zien maar de stemmen mischien wel ( lazlow )

( kijk naar de simpsons de stemmen doen wel 6 verschillende rollen , die vois actors van de vorige gta' s zouden hun stem dan een beetje veranderen en ze hebben een nieuwe stem :Y )

Tjah, de Simpsons is ook zo geen super game als GTA IV he. :duh:

The Simpsons wordt altijd in het belachelijke getrokken, kijk naar Bart, dat is een meisjesstem. :puh:

R* Games gaat niet zo onozel doen. (behalve dan bij Reni Wassulmaier ^_^)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zou kunnen maar ik dacht dat het al bevestigd was dat dat niet zo ging zijn :N

de personages uit de vorige gta' s zouden we niet terug zien maar de stemmen mischien wel ( lazlow )

( kijk naar de simpsons de stemmen doen wel 6 verschillende rollen , die vois actors van de vorige gta' s zouden hun stem dan een beetje veranderen en ze hebben een nieuwe stem :Y )

Tjah, de Simpsons is ook zo geen super game als GTA IV he. :duh:

The Simpsons wordt altijd in het belachelijke getrokken, kijk naar Bart, dat is een meisjesstem. :puh:

R* Games gaat niet zo onozel doen. (behalve dan bij Reni Wassulmaier ^_^ )

daar heb je een punt , maar de simpsons is ook een grote game

het kan zijn dat minstens 1 herkenbare stem in zit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen vast proberen zo veel mogelijk nieuwe mensen te vinden om de stemmen in te spreken, maar het lukt waarschijnlijk niet om voor iedere minder belangrijke persoon een nieuw iemand te vinden dus zullen ze misschien daar een oude voor gebruiken.

Dit doen ze denk ik alleen bij onbelangrijke mensen, en niet bij hoofdpersonen (Romal die zelfde stem heeft als CJ :N )

Link to comment
Delen op andere websites

In het reclame-fragment van 'Whiz' herkende ik de typische 'verkoops-stem' van een vrouw!

(Moet je maar eens beluisteren)

In Gta III of San Andreas was die er volgens mij ook al.

in san andreas doet zij het nieuws

in gta3 hoor je haar aan het begin en aan het einde ( soms ook tusendoor in het spel

is vice dacht ik ook dat ze zat

vice city stories zit ze ook normaal

( als het niet juist is de info die ik geef zeg het :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

In het reclame-fragment van 'Whiz' herkende ik de typische 'verkoops-stem' van een vrouw!

(Moet je maar eens beluisteren)

In Gta III of San Andreas was die er volgens mij ook al.

in san andreas doet zij het nieuws

in gta3 hoor je haar aan het begin en aan het einde ( soms ook tusendoor in het spel

is vice dacht ik ook dat ze zat

vice city stories zit ze ook normaal

( als het niet juist is de info die ik geef zeg het :Y )

Die stem is niet alleen herkennend in GTA, maar in Amerika hoor je dikwijls zo'n ''TV-shop-stem'' :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...