Radio Es. Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Als ik MTA:SA opstart dan komt er eerst het schermpje met stop playing with yourself en daarna komt dat icoontje (dus de aanwijzer verandert) van dat cd'tje dat draait. en daarna krijg ik op eens deze warning: wie kan mij aub helpen want ik wil graag MTA:SA spelen!! erg bedankt alvast ik heb het opgelost maar ik zit nu met een ander probleem in helemaal geen audio meer?! ook niet in de beginfilmpjes en ook niet in de het spel helemaal niets, wie kan mij helpen? Bewerkt: 9 februari 2008 door Radio Es. Reageren
Argon Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Heb je dit ook in de single player en bij andere games? Je kan eens proberen om in de Single Player bij opties bij audio rond te snuffelen. Misschien dat daar iets fout staat. Als je het daar dan goed zet zou het moeten werken teminste als het in Single Player ook geen geluid is. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 erg bedankt argon het is opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.