Jump to content

Vliegveld ligt in Algonquin Nord


PSVer

Recommended Posts

Het filmpje van Manny die op de vernieuwde R* site staat, heb ik iets gevonden. Manny staat op de metro te wachten en boven hem zie je een bord. Daar heb ik even een screen van genomen:

airportalgonquinoi3.png

Net boven Manny zie het bord op welke station hij staat. Daarbij staat ook 'Airport FI' FI is dan het airport waar R* het over had: Fransis International het is dezelfde airport als in GTA III en LCS

Link to comment
Delen op andere websites

Net boven Manny zie het bord op welke station hij staat. Daarbij staat ook 'Airport FI' FI is dan het airport waar R* het over had: Fransis International het is dezelfde airport als in GTA III en LCS

Dat hoeft niet. Er kunnen meerdere metro lijnen zijn dat je nog een keer moet overstappen. Tevens lijkt het me waarschijnlijker dat het vliegveld ergens in een hoe zit weggestopt bijvoorbeeld helemaal in het oosten bij dukes waar JFK ook in het echt is.

Volgensmij had een tijdschrift ook al in een preview verteld waar ongeveer het vliegveld was. Kan helaas niet meer herrinneren waar dat stond.

EDIT:

Vliegveld is inderdaad dicht bij Dukes:

The chase takes us towards Francis International Airport to the east of the city, obviously Liberty's version of JFK. The chase to the airport feels atmospheric. It's dark now and the freeways are lined with foliage, unlike the inner city we'd just come from, and we can also see the Dukes Bay Bridge lit up which looks fantastic. We reach a dead end at Francis, and [...]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...