Johnny Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik heb MTA 0.4.1 geinstalleerd voor GTA-VC, maar als ik MTA 0.4.1 op wil starten krijg ik de foutmelding: In MTA - Multi Theft Auto - http://www.multitheftauto.com is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. In zo'n XP venstertje hoe alles altijd wordt aangegeve als iets vastloopt. Dan kan je zo klikke op: Rapport verzenden en Niet verzenden. Weet iemand waarmee dat te maken kan hebben? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Dat verzenden en niet verzenden heeft dus met dat vastlopen te maken....Dat krijg je toch wel meer als iets bij je vastloopt? Gewoon op niet verzenden klikken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ja, dat is wel zo maar het spel doet het nog steeds nie en ik wil wel wete hoe hij het wel doet want het lijkt met best wel cool om een beetje met meerdere personen door die straten te struinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) eej, Heb je het al opnieuw geinstalleerd? Zoniet is het mogelijk dat je computer MTA 0.4.1. gewoon niet wil of het niet kan draaien. Ik denk dat Joriz hier anders wel een oplossing voor heeft. groeten en succes Badman Bewerkt: 23 januari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Ik heb het al een paar x opnieuw geinstalleerd en ook verschillende versie's genomen. Kan het eraan liggen dat ik een grafische kaart van 64 MB heb? Of dat ik een speciale server moet downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Als GTA VC of GTA III gewoon draait op je computer, is er niks aan de hand. Nouw hoe gaan we dit oplossen?! :o Hij loopt dus vast. Je hebt alles goed. Dan weet ik het ook niet! Furi0uz heeft nog geen berichtje geplaatst! Dus misschien weet hij het? gr, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Kan ik em ook been prive-berichtje sture? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Kan ik em ook een prive-berichtje sture? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ja, dit kan... Maar voor zoiets hoef je niet dubbel te posten.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 eej, Ja tuurlijk kan je hem een PM/PB sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Euh.. Wanneer krijg je precies die message? Als je de MTA client opstart, of zodra je je game opstart (dus in de MTA Client op "Start game" drukt en je game begint te laden). Als het bij je game is dan is meestal de oplossing om bovenin de MTA client je versie van 1.0 naar 1.1 te zetten of andersom. Soms willen ook enige programma's weleens dwarszitten... Mjah.. En een videokaart kan ook het probleem zijn, maar dan hoort je gewone Vice City het ook niet te doen en volgens mij kreeg je dan al meteen een Error van: Te weinig video geheugen oid... Kun je een screen posten van de Error? Neem aan dat het een Unhandled Exception is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 hoe moet dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 eej, als je die foutmelding krijgt! Moet je op Print screen naast het knopje F12 drukken! en dan naar paint------>Bewerken-------->plakken suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ik denk dat ik maar ff w8 op de komende versie MTA waarin die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Unhandled Exception ook is weggewerkt. Bedankt allemaal! (sorry dat ik 2x poste voor 1 bericht maar dat ging per ongeluk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.