Venzio Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Hallo hier ben ik alweer en nee ik heb niet gebrusht:P eindelijk even een tut gevolgt die ik gevraagt hat Comments & Rate's LET OP: Het witte vak bij Venzio hoort dit is van de render ! Reageren
kxk90 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Volgens mij heb je hem gemotion blurred en toen de layers verschoven.. Maar hij ziet er wel goed uit Probeer de volgende keer nog wat efecten te gebruiken, door Blending Mode bijv. op kleur of bedekken te zetten Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Volgens mij heb je hem gemotion blurred en toen de layers verschoven.. Maar hij ziet er wel goed uit Probeer de volgende keer nog wat efecten te gebruiken, door Blending Mode bijv. op kleur of bedekken te zetten Ik ben het helenmaal met kxk90 eens. je maakt tevaak het zelfde, meestal brush je en nu heb je iets nieuws! Ik vind zelf dat je al genoeg sigs hebt gemaakt om je Sig iets meer effect te geven. Zoals leuke en kleine details moeten toevoegen! PM me voor wat tutorials, als je wilt. Ik geef je een 6.3/10 Greetz, Drunken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.