Jopper47 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Hallo modders! Ik zat laatst te denken aan een soort TC voor GTA San Andreas. Namelijk Grand Theft Auto Most Wanted. Ik heb veel ideeen voor deze mod. Bijvoorbeeld alle auto's van Need For Speed Most Wanted als mods in GTA SA zetten. Maar om hiermee te beginnen heb ik mensen nodig die kunnen modden en mij willen helpen! Ik heb nodig mensen die kunnen: SCM-modding - SCM modders zouden race parcours kunnen maken en bijv. dat de politie achter je aan zit als je zien illegaal street racen. Model-modding - Om auto mods te maken, maar als die er al zijn dan zouden ze dingen kunnen maken die je aan de auto kan toevoegen, zoals uitlaten, bumpers enzovoort. Texture-modding - Om paintjobs te maken en om de models textures te geven. Deze mod is eigenlijk een TC die GTA San Andreas in een sorrt Need For Speed Most Wanted veranderd. Ik hoop dat veel mensen me willen helpen met deze mod. Alvast bedankt, Van Johannes47 Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Opzich denk ik niet dat dit een goed idee is voor een mod. Aangezien je gewoon modellen omzet en bijna niets zelf gaat maken. Dan maak je eigenlijk een mod met auto's van EA, opzich is dat geen probleem, want iedereen doet het. Maar de meeste zijn er tegen. Ik zelf, converteer ook auto's uit Need for speed spelen, maar ik doe het niet meer. Het is eigenlijk tijd verdoening, en je kan terwijl leren hoe je zelf een model maakt. Dat waren de wijze woorden van DaBeast, en ik vind dat hij wel gelijk heeft. Ik zou eerder een mod maken voor San Andreas waar allemaal mooie zelfgemaakte getunde auto's in voorkomen, bovendien ga je dan veel meer succes scoren ook... Het is maar een idee en een mening, je hoeft niet naar mij te luisteren. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maar deze mod zou niet alleen maar nieuwe models bevatten, het zou ook race parcours bevatten en misschien ook wel een kleine verhaal lijn. Van Johannes47 Ps. nogmaals, reageer alsjeblieft als je wilt meehelpen alle hulp is welkom! Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik ben het eens met Matiscus en ik vraag me ook af wat je zelf doet, je zoekt namelijk voor alles mensen, treed jij alleen op als idee-bedenker? Het is vrij veel moeite en alleen om een al bestaand spel naar San Andreas te converteren. Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Converteren is namelijk soms moeilijker dan gewoon zelf een model maken. Ik spreek namelijk uit ervaring. Een mod maken is niet het idee van vandaag op morgen, maar gewoon het blijven vol houden, dat is het belangrijkste. Ik zelf heb hier modellen staan die ik aan het converteren was, en eigen tuning stukken was aan het maken. Zoals: Audi A3 Ford Focus Ford Focus ST Peugeot 106 Peugeot 206 Opel Corsa. Aan die Peugeot 206 ben ik al zeker een jaar bezig, om hem goed ingame tekrijgen. En tot vandaag de dag ben ik er met gestopt, omdat ik er soms uren tijd insteek, terwijl je er bijna niets van ziet. Alleen al om hem bug-loos ingame te krijgen. Als je een begin modder bent, en veel ideeën hebt, dan ben je beter dat je begint met huisjes te modellen en die zonder fouten ingame te zetten. En dan stap voor stap verder gaan. Dat is de beste manier om in de modding wereld je slag te slaan. Ik zelf vond converteren heel leuk, maar door een goeie babbel met DaBeast over converteren, zie ik in dat het eigenlijk niet veel nut heeft. Iedereen kan je model na converteren, en dan rijden er 2x dezelfde wagen rond in het spel, maar dan telkens van een andere maker. Daarom dat ik mijn eigen geconverteerde models zelf tunde en voorzag van een unieke bodykit. Maar alsnog is het gevoel van een geconverteerde wagen uitbrengen niet het zelfde als een volledig zelf gemaakte wagen. Als je echt een goeie modder wil worden, start 1 project, werk het volledig uit en geef de moed nooit op!. Voorbeeld van zo'n mod-team: GTA Mafia Stories. Bewerkt: 9 februari 2008 door Matiscus Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maar het converteren hoeft soms niet. Zoek bijv. alle GTA Mod site's af en je hebt binnen de kortste keren de hele Carlist complete! Het belangerijkste is de SCM modders, want de race parcouren zijn de basis van de mod. En AviVC, ik ben misschien wel de idee-bedenker maar ik kan meer dan je denkt. En anders geef ik iemand anders de leiding over de mod. Van Johannes47 Ps. Wil alsjeblieft iemand mij helpen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maar het converteren hoeft soms niet.Zoek bijv. alle GTA Mod site's af en je hebt binnen de kortste keren de hele Carlist complete! Het belangerijkste is de SCM modders, want de race parcouren zijn de basis van de mod. En AviVC, ik ben misschien wel de idee-bedenker maar ik kan meer dan je denkt. En anders geef ik iemand anders de leiding over de mod. Van Johannes47 Ps. Wil alsjeblieft iemand mij helpen? Omdat je geen screens post hebben zeer weinig mensen vertrouwen in je. Je moet (voordat je een mod start) al wat gemaakt hebben, zoals wat ingame screens en wat geconverteerde auto's Succes, Apple-Mac Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Hier heb ik wat screens: Alsjeblieft, Van Johannes47 Bewerkt: 9 februari 2008 door Johannes47 Reageren
Tjerk Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Die auto's zijn zeer netjes geconvert Heb jij dat gedaan, of iemand anders? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Die auto's zijn zeer netjes geconvert Heb jij dat gedaan, of iemand anders? Ik heb ze niet geconverteerd, ik heb ze als modifications van thegtaplace gehaald en ingame gezet. Je hoeft niet alles te converteren. Edit: De Ford GT (Links)! De Dodge Viper zit ook al ingame maar daar zitten nog een paar bugs bij. Bewerkt: 9 februari 2008 door Johannes47 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 je moet ze wel zelf converteren anders is het geen mod van jou Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 je moet ze wel zelf converteren anders is het geen mod van jou Je hebt gelijk ja. Reageren
SWYV Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 maar mag dat wel? zonder toestemming van EA mag jij hem niet converteren dusja Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 maar mag dat wel? zonder toestemming van EA mag jij hem niet converteren dusja En zonder toestemming van de converteerders van de auto's die jij van gtagarage of welke site dan ook hebt geplukt is het verboden om een mod te maken zoals jij wil gaan doen... Daarbij is auto's van andere sites halen iets wat iedereen kan en niet de moeite waard om er een heel team voor samen te stellen. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Dan vraag ik toch alle makers van al die auto's om toestemming? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.