AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Dan vraag ik toch alle makers van al die auto's om toestemming? Ja dat moet je sowieso doen als je je mod wil uitbrengen met hun materiaal erin, maar waarom zouden mensen jouw mod downloaden en niet gewoon een selectie van auto's maken op gtagarage die ze zelf mooi vinden? En ik denk niet dat veel SCM'ers zich willen inzetten voor dit project aangezien het niet erg origineel en/ of uniek/ zelfgemaakt is. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Oke het zal niet 100% zelfgemaakt zijn, maar de mod blijft een leuk idee toch? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Oke het zal niet 100% zelfgemaakt zijn, maar de mod blijft een leuk idee toch? als je alles zelf maakt wel en ook de conversaties of ze zelf modeld Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Weet je wat ik ook kan doen. Geen andere auto's maar gewoon alleen maar races, missie's enzovoort. Dan is er ook geen gezeik over die auto's! Wat vinden jullie? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Als ik aan een TC mod denk, dan denk ik dat de hele SA map wordt weggevaagd. Maar dit zie ik niet als TC mod maar een heel klein mod. Om de SA map een ander stad te kunnen geven, kun je MEd gebruiken Dat is zo leuk om te doen, ik heb daar weleens de hele SA vernietig en een compleet stuntmap van gemaakt en bunkers Ook kun je textures maken en die in GTA SA zetten Er zijn boel mogelijkheden om iets leuks te maken. Een GTA Most Wanted mod is wel een leuk idee, maar de hele NFS game is overgezet naar GTA SA Maak een GTA ProStreet Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Is het moeilijk om MEd te gebruiken? Maar oke, het wordt dan een kleine mod. Ps. Als iemand nog wil helpen, post het dan hier! Bewerkt: 10 februari 2008 door Johannes47 Reageren
Black Force Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Aan het idee van je mod zie ik, dat je allemaal vraagt om moeilijke dingen te doen die heel veel tijd vragen. Dit topic, wat dus totaal nutteloos is, had je beter in modding request kunnen plaatsen, zodat het idee daar verder dood kan gaan. Snap je wat ik bedoel, op dit forum gaan de dingen als volgt: als je iets wil maken, zul je dat zelf moeten doen, net zoals alle andere modders doen. Elke persoon die modder is op dit forum, die MOD voor zichzelf of zit al bij een TC mod, en gaat geen andere mensen of ideeén steunen die niet zeer veelbelovend zijn. Denk er maar eens overna! Greetz, Black Force Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Leuk idee johannes, maar struikel niet over de bekende blokken met dit soort dingen. Ik heb een flinke tijd geleden zelf een TC proberen te maken (alleen) maar ik hield het gewoon niet vol, het werd saai en eentonig, ik gebruikte ook gewoon auto's die door andere mensen gemaakt werden maar na een tijdje was het niet meer zo leuk en ging mijn mod dood. Je ideën zijn leuk en nieuw, maar vraag eerst altijd toestemming aan de maker vóórdat je die auto's ingame gooit en screens showt, want anders worden mensen teleurgesteld als je eerst allemaal leuke screens laat zien, om vervolgens met de mededeling te komen dat je ze niet eens mag gebruiken... Probeer gewoon zoveel mogelijk dingen van jezelf te laten komen, dat waarderen mensen nog altijd het meest! Ik wil je toch succes wensen met je mod, ik ben benieuwt waar het op uitloopt. Greetz Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Bedankt Galiorix, Maar zoals ik al zei, dan gebruiken we geen andere auto's maar maken we alleen een Race maps met een kleine storyline. Wat zeggen jullie hiervan? Van Johannes47 Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Even een reactie op verschillende punten die in dit topic gemeld zijn: Bij het gebruik van mods of models die gemaakt zijn door andere mensen, dien je toestemming te hebben van de makers voordat je een mod mag releasen. Releasen van conversions van modellen uit non-rockstar games mag niet, want andere gameprodcenten zullen je daar nooit toestemming voor geven. Dit geld evengoed als die conversion door iemand anders gemaakt is. Ook al heb je toestemming van de converter, je hebt geen toestemming van de originele maker van de modellen. Met je laatste idee, komt het op een puur SCM mod neer, en ik denk niet dat er iemand is die het voor je gaat scripten, zodat jij het daarna als jou mod kunt releasen. Een race-scm mod is trouwens ook niet origineel, daar zijn er al meerdere van geweest (meestal betrekkelijk klein). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.