Jump to content

Virus MTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden

Ik weet niet hoe dit komt maar mijn AVG heeft net een virus gevonden en het rare is juist in: MTA SA Deathmatch.exe. Dus in de installeer van MTA San Andreas! Hebben andere dit ook het was ook niet zo'n klein virusje namelijk een:Trojan Horse Downloader.Zlob.UAQ. ZIjn de gevolgen hier groot van?

Ik waarschuw maar voor de zekerheid.

MVG,

Omar

Geplaatst:

Download het gewoon van de MTA: Deathmatch site, dus hier. Probeer je virussoftware het te laten verwijderen, want een trojan horse kan altijd schade aanrichten. Mocht dat niet kunnen of lukken, verwijder het zelf (ook uit de prullenbak) en download het opnieuw.

Geplaatst:
Download het gewoon van de MTA: Deathmatch site, dus hier. Probeer je virussoftware het te laten verwijderen, want een trojan horse kan altijd schade aanrichten. Mocht dat niet kunnen of lukken, verwijder het zelf (ook uit de prullenbak) en download het opnieuw.

Ik heb hem daar gedownload. Ik heb nu iets verkeerds gedaan denk ik namelijk: Ik wou uninstalleren toen ik daar op klikten kreeg ik weer Trojan dus heb ik de hele MTA map zelf met de hand verwijderd. Nu ga ik nog ff scannen.

Geplaatst:

Neem maar van ons aan dat MTA echt geen trojan in de software zet. Misschien lijkt het zo, omdat hij contact probeert te maken met de master server van MTA en daardoor het effect van een trojan (immers Trojan linkt naar Trojan Horse; Trojaans paard. Het paard van Troje, waar de leger mannen zich verstopten in het paard en zo door de poorten konden) gecreëerd wordt. Hoe je het op kan lossen weet ik niet, maar probeer eens een andere virusscanner. Een virus kan zich namelijk ook nesten in een ander programma. Als een ander programma het ook aangeeft dan heb je wel een probleem. Nou, zie dit als algemene toevoeging op de vorige helper/poster. Succes!

Geplaatst:

Dit probleem had ik ook. Ik schrok me rot toen ik ineens de melding kreeg dat er een trojan op me PC stond. Dus ik kijken wat de bron is (Ik gebruik ook AVG) en het kwam dus van MTA DM. Na wat onderzoek en hulp blijkt het zoals SummerBase al zegt dus een bestand te zijn die connectie maakt met het internet. AVG ziet dit als een Trojan, omdat het echte virus precies hetzelfde zou doen. Maar het is niks ernstigs. Als de scan klaar is gaat AVG alles zelf oplossen en dan is het problem solved. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...