Romal Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Het komt van een britse magazine en het stond op www.playstationonly.nl klik >>> Door Dutchy3010: Het is niet toegestaan om hele teksten te kopiëren.<<< Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) * Niko zal de taxichauffeur het dubbele kunnen geven om sneller op zijn bestemming te zijn. Kan je niet tripskip doen en de hele rit overslaan? Lijkt me anders nogal saai om iedere keer de hele rit alleen maar wat radio te luisteren, dan rij ik liever zelf. Trouwens wel vet dat er 18 radiozenders zijn. Ken je de hele radio tenminste niet zo snel uit je hoofd. Bewerkt: 9 februari 2008 door Gta-killer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 GOEDE INFO, SOMMIGE WAREN AL BEKEND. Je mag geen teksten overnemen van andere websites. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Het is wel raar dat Nico nooit moe wordt , maar zoveel te beter Reageren
Jay; Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 GOEDE INFO, SOMMIGE WAREN AL BEKEND.Je mag geen teksten overnemen van andere websites. Zolang je de bron geeft dacht ik? >>> Door Dutchy3010: Nee, een samenvatting van een tekst mét bron, is toegestaan. Een hele tekst kopiëren niet, ook al staat de bron erbij.<<< Hoe dan ook, leuk gevonden. Reageren
Biocount Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 vraag me af of dat van die 10 motor rijders waar is.. kan het nergens trug lezen in de scans maar de rest heb ik idd ook gelezen Reageren
Joriz Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Deze feitjes lijken btw rechtstreeks te komen uit de Engelstalige editie van PSM3, die een 12 pagina tellende preview heeft! Zeker dus de moeite waard om dit tijdschrift op te zoeken. Reageren
mad_ce Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Leuk leuk. Alleen dat van nooit moe worden vind ik raar. Maar hoe lang heeft Niko op volle snelheid gelopen weet men ook niet. Reageren
nationalist Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Maar alle feiten enz... die we al gehoord hebbe die gelden toch ook voor ps3 hé Want tot nu toe was alles van de Xbox 360. Bewerkt: 9 februari 2008 door nationalist Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maar alle feiten enz... die we al gehoord hebbe die gelden toch ook voor ps3 hé Want tot nu toe was alles van de Xbox 360. Natuurlijk gelden allefeiten die we over de xbox versie hebben gehoord ook voor de ps3 en gelden deze feiten voor de 360. Behalve de downloadbare episode, die komt alleen voor de xbox360. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maar alle feiten enz... die we al gehoord hebbe die gelden toch ook voor ps3 hé Want tot nu toe was alles van de Xbox 360. Natuurlijk gelden allefeiten die we over de xbox versie hebben gehoord ook voor de ps3 en gelden deze feiten voor de 360. Behalve de downloadbare episode, die komt alleen voor de xbox360. een gedeelte ja, andere content komt ook naar de ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.