Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

ik heb de Twingo van Demon geconverted, zal zo ff screens posten.

Maar ik heb een vraag voor jullie, kunnen jullie zijn Emailadres vinden of iets dergelijks waarmee ik contact met hem kan vinden?

Want in de readme staat alleen een verwijzing naar een site, en daar kan ik me niet registreren, en het is Russisch.

Dus als iemand me zijn contactgegevens weet te vinden, laat het me weten :Y

Hier is die verlinking

En hier nog een.

Link naar de originele Twingo, Klik hier voor de Twingo is VC

En moet nog een paar bugs fixen, de wheelbug, de voorruit bug, en de uitlaatgassen en motorbug.

Die wheelbug kan ik niet doen met de vehicle.ide, ze worden niet groter of kleiner.

Met dank aan,

Harry, die deze wagen voor Nfs 6 gemaakt heeft,

Demon, Die deze wagen naar Vice City Geconverteerd heeft,

En miss. dat jij erbij staat als je Demon zijn emailadres vind.

Pics:

52001123ww4.th.png

97631671hr2.th.png

Met Stock wheels:

52158415mz1.th.png

13357640gc9.th.png

Samen een pic:

89128378hk0.th.png

Motorbug, hier is de motortextures die normaal onder de motorkap hoort te zitten :7 :

69503246re1.th.png

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN

Leuk autotje :tu: Maar ik vind de textures wel een beetje onscherp.

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:

eerlijk gezegt:

slecht. en nog veel werk

ps: de wielen moet je verkleinen in de .dff in de vehicle.ide pas je alleen de coll van de wielen aan. m.a.w hoe hoog de wielen van de grond komen en hoe diep ze er in liggen

eerlijk gezegt:

slecht. en nog veel werk

ps: de wielen moet je verkleinen in de .dff in de vehicle.ide pas je alleen de coll van de wielen aan. m.a.w hoe hoog de wielen van de grond komen en hoe diep ze er in liggen

Ok thnx,

Het is pas de eerste wagen die ik ingame heb, dus ben nog een ernstige noob :puh:

En weet jij het miss. met die voorruit? want nu ziet het er niet uit natuurlijk :puh:

En Tjerk, ik weet, maar kan zo geen nieuwe textures maken dus dat is jammer :(

Textures zijn ook niet vervangen ofzo, er zit zelfs nog de stock kentekenplaat op.

En dadelijk een andere muis gebruiken, want deze muis doet het scroll wiel het niet.

Dan kan ik de wielen verkleinen en die motortextures op de goede plek zetten.

Verder thnx voor de comments

Edit: Ik heb me weten te registreren op die forum, maar heb nog geen berichtje met zo'n link erin.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Deze gooi ik op slot, aangezien je (nog) geen toestemming hebt om het te converteren. Mocht je dit na een tijd wel hebben, doe dan gerust een PB, en dan open ik hem weer. Maar tot dan een :slotje: ..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...