Cisse Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Msn is down in België & Nederland. Volgens andere bronnen ook in andere landen en zelfs werelddelen. Hoogstwaarschijnlijk zal dit zijn door een overbelaste server, die een kettingreactie heeft losgemaakt, en zo heel het netwerk plat heeft gelegd. Meer info volgt. BRON: ikzelf
The Godfather Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik ben gewoon online hoor....het is wel stil alleen joriz is online
Spacecraft Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Op een ander forum las ik ook al dat MSN down was ja, en bij mij doet hij het ook niet.
Na$! Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik ben er ook gewoon op alleen der is niemand online :blink: :huh: anders zijn er altijd mensen online ik heb ook wel 2 keer (maar <_< ) moeten proberen maar bij mij doet msn het gewoon
Trax Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Topic hierover is niet echt nodig. Als hij het bij iedereen weer doet dan merk je dat vanzelf wel. Closed
Recommended Posts