mitchellllll Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 met de mod hot coffee meot je op nieuw beginnen maar bn je dan ook zeg maar je save games kwijt als je nu allemaal missies hebt gedaan moet je dei weer over nieuw doen? zoja is daar een mogelijk heid voor dat dat niet hoeft of dat je dan nog een backup maakt en die ergens anders plaatst zodat je daar altijd mee veder kan als je dat wilt? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 met de mod hot coffee meot je op nieuw beginnen maar bn je dan ook zeg maar je save games kwijt als je nu allemaal missies hebt gedaan moet je dei weer over nieuw doen?zoja is daar een mogelijk heid voor dat dat niet hoeft of dat je dan nog een backup maakt en die ergens anders plaatst zodat je daar altijd mee veder kan als je dat wilt? De enige oplossing is je hele GTA SA map kopieëren naar een andere map en met die gekopieërde SA verder spelen voor de missies, en dan met de orginele met de Hot Coffee verder. Het kopieëren kan een tijdje duren, maar het is wél handig. Reageren
mitchellllll Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 meen je niet se heeft me gedumpt en nu? hoe krijg je der trug Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 meen je niet se heeft me gedumpt en nu?hoe krijg je der trug Raad ik je aan >>dit<< filmpje eens te bekijken. Dit lukt alleen niet met Millie Perkins en Denise Robinson. Reageren
mitchellllll Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 en hoe krijg je meer vreindine ik heb nu barbara en had denise maar barbara is vet ver weg:S Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 en hoe krijg je meer vreindine ik heb nu barbara en had denise maar barbara is vet ver weg:S Je krijgt meer vriendinnen door naar hun vindplaatsen te gaan. De vindplaatsen en meer info vind je op >>deze<< pagina. PS: Zou een mod dit kunnen afsplitsen, want dit heeft niks met modding te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.