CJRZ Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 ey Ik heb net de storyline uitgespeeld en heb ook al een aantal voertuigmissies afgerond. Als ik bij stats kijk geeft 'Progress Made' 58,29% aan. Betekend dit dat ik nog bijna de helft van het spel moet doen? Er zijn toch niet zoveel zijmissies meer die tellen voor de 100%? Anders heb ik nog flink wat te doen:P Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Jazeker maat, De storyline is maar een klein stuk van de volledige 100%. Om correct te zijn moet je dit nog doen; School MissiesRace Tournaments ( Low Rider race's,...) Property's, Safe Houses kopen Challenges ( Amunation, NRG,..) Odd Jobs ( Los Santos Courier) Stadion Missies ( Dirt ring,...) Voertuigen Missies ( Vigilante, Paramedic,...) Collectables ( Horse Shoes, Sprays,...) Trucking Missies Quarry Missies Gyms ( Trainingen : Kickbox Bijvoorbeeld...) Dat vindt je hier: WikiGTA Pagina Als je wat naar onder gaat kun je zien wat ik bedoel. Je hebt nog veel voor de boeg, ik wens je veel succes Edit: Niet zoveel zijmissies? Om correct te zijn moet je er nog iets van Circa 170 doen ( + Safe Houses kopen) Bewerkt: 9 februari 2008 door ICE BANANA Reageren
CJRZ Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Dank je! Ik keek alleen ff vreemd tegen die 58% aan. Ik ben ooit eens eerder met SA begonnen en heb ik ook bijna de hele storyline uitgespeeld en toen meende ik dat die 75% aangaf... maar dat zal wel mijn fout zijn...gelukkig is er nog heel wat te doen want ik ben er nog zeker niet op uitgekeken! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Dank je!Ik keek alleen ff vreemd tegen die 58% aan. Ik ben ooit eens eerder met SA begonnen en heb ik ook bijna de hele storyline uitgespeeld en toen meende ik dat die 75% aangaf... maar dat zal wel mijn fout zijn...gelukkig is er nog heel wat te doen want ik ben er nog zeker niet op uitgekeken! Dan zal je waarschijnlijk al wat zijmissies gedaan hebben. Want toen ik de storyline had uitgespeeld zat ik al aan 100%! Ik had dus alle zijmissies enzo al gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.