GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Beste forum leden, Ik heb sinds deze week eindelijk een PS3 met COD4, nu wil ik natuurlijk COD4 online spelen maar daar heb ik problemen mee, m'n PS3 wil namelijk niet online gaan. Dit doe ik: In het home menu ga ik naar Instellingen -> Netwerkinstellingen -> Internet Verbindig -> Draadloos Internet -> Scannen -> Mijn Draadloos internet (100%) -> Mijn wachtwoord ingeven -> en alle instellingen automatisch instellen. Als ik dat allemaal heb gedaan druk ik op verbinding testen, dan gaat de PS3 naar m'n IP adres zoeken maar dat lukt niet, want dan komt mislukt in beeld te staan. Kan iemand mij helpen, want ik heb echt heel veel zin voor COD4 online te spelen! GTA-Freak2 Bewerkt: 9 februari 2008 door GTA-Freak2 Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat is de fout code die je krijgt? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik krijg niet specifiek een foutmelding, het is gewoon als ik op verbinging testen klik dat hij dan naar mijn IP adres gaat zoeken en dan staat er mislukt. Zou jij mij kunnen helpen? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Volgens mij licht het aan jouw router. Ik heb precies hetzelfde als jij gedaan, en bij verbinding testen geeft hij bij ip adres zoeken: geslaagd Ik denk dus dat jouw router het blokkeert ofzoiets. Heb je wel eens vaker apparaat via wifi werkend gehad via jouw router? Zo niet moet je waarschijnlijk wat aan je instellingen van je router veranderen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Volgens mij licht het aan jouw router.Ik heb precies hetzelfde als jij gedaan, en bij verbinding testen geeft hij bij ip adres zoeken: geslaagd Ik denk dus dat jouw router het blokkeert ofzoiets. Heb je wel eens vaker apparaat via wifi werkend gehad via jouw router? Zo niet moet je waarschijnlijk wat aan je instellingen van je router veranderen. Ja ik ben hier al eens met mijn PSP op internet geweest, en dat ging zonder problemen. Iemand nog andere tips? EDIT: Als het iets met mijn firewall te maken heeft, wat moet ik daar aan veranderen? Bewerkt: 9 februari 2008 door GTA-Freak2 Reageren
Jericho Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Vul je ip adres eens handmatig in. Bv. 192.168.1.10 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb mijn IP adres handmatig ingevuld, juist zoals het op mijn computer staat, maar nog mislukt het opsporen naar het IP adres... Heeft iemand nog een idee ? Reageren
Black Force Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maak je misschien gebruik van een steunzender, want 100% signaal met een wireless verbinding met de playstation3 vind ik een beetje onmogelijk, omdat er altijd wel iets weerstand is in het signaal. Greetz, Black Force Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Maak je misschien gebruik van een steunzender, want 100% signaal met een wireless verbinding met de playstation3 vind ik een beetje onmogelijk, omdat er altijd wel iets weerstand is in het signaal.Greetz, Black Force Nee ik maak geen gebruik van een steunzender, en die 100% komt omdat m'n PS3 10 cm naast mijn router ligt. Heeft echt niemand een oplossing voor mijn probleem? Reageren
Velaro Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Maak je misschien gebruik van een steunzender, want 100% signaal met een wireless verbinding met de playstation3 vind ik een beetje onmogelijk, omdat er altijd wel iets weerstand is in het signaal.Greetz, Black Force Nee ik maak geen gebruik van een steunzender, en die 100% komt omdat m'n PS3 10 cm naast mijn router ligt. Heeft echt niemand een oplossing voor mijn probleem? Neem al je instellingen over van je PSP, zo is het bij mij ook gelukt. Bewerkt: 9 februari 2008 door Velaro Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Neem al je instellingen over van je PSP, zo is het bij mij ook gelukt. Op dit moment heb ik mijn PSP niet bij mij, maar zodra ik mijn PSP heb zal ik dit proberen, alvast bedankt! Als het dan nog niet zou lukken, dan laat ik dat hier wel weten. Iedereen die me heeft proberen te helpen, bedankt! GTA-Freak2 Reageren
M.Gordon Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Je moet je IP van je PS3 niet het zelfde zetten als je PC verander de laatste getal in een andere getal naar keuze maximaal 255. want als de IP's alle bij het zelfde zijn krijg je IP conflict. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Als je router 10 cm naast je ps3 staat kan je toch ook via ethernet kabel doen. Volgens mij heeft bijna iedere router wel 4 ethernet uitgangen, dus gewoon een ethernetkabeltje van 1 meter kopen (kost misschien 3 euro) en dan heb je altijd de beste verbinding (draadloos verslechterd verbinding). Probeer anders eerst met de ethernet kabel van je pc ofzo, om te kijken of het via ethernet kabel wel werkt. Bewerkt: 9 februari 2008 door Gta-killer Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Nu heb ik gebprobeerd om met de ethernet kabel van de computer online te spelen, maar dat gaat ook al niet, ik doe het volgende: Ik trek de ethernet kabel van mijn pc in de ps3, ik ga naar Netwerkinstellingen -> Intsellingen internetverbinding -> Eenvoudig -> Verbinding met kabel, en dan staat er 'Verbind met een ethernet-kabel, terwijl die kabel er gewoon insteekt . Wat doe ik fout, of wat moet ik doen? Alvast bedankt. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Heb je niet per ongeluk het kabeltje uit je router gehaald, dat het andere uiteinde nog in je pc zit ipv het andere uitende in je router? en heb je wel diep genoeg in de ps3 geduwd dat je soort van klikje krijgt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.