Jump to content

PS3 Online Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit bericht typ ik met mijn PS3, dus hiermee wil ik zeggen dat alle problemen zijn opgelost.

Bedankt!

Geplaatst:

Beste Forum-leden,

In mijn vorige post typte ik nog dat mijn problemen verholpen waren, dit was echter bij mijn moeder, nu ben ik bij mijn vader en hier heb ik nog altijd het probleem dat ik niet online kan met mijn PS3.

Ik doe dus gewoon alles op automatisch, mijn WEP-Key vul ik in, maar als ik dan na alle instellingen op 'verbinding testen' druk, dan komt er dit na een tijdje te staan: Time-Out tijdens poging om IP-Adres op te halen.

Het vreemde is echter dat ik eerst ook niet met mijn PSP op internet kon, toen heb ik de kabel uit mijn modem getrokken voor ongeveer een minuut, en toen kon ik weer met mijn PSP op internet, blij als ik was probeerde ik hetzelfde te doen op m'n PS3, maar daar kreeg ik weer hetzelfde resultaat als ik toenjuist heb verteld.

Kan iemand mij helpen?

Alvast heel veel bedankt!

GTA-Freak2

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik zou denken dat het eigenlijk hetzelfde probleem is alsof je een nieuwe computer op een draadloosn netwerk aansluit.

ik heb zelf op mijn kamer een pc die nogal moeilijk deed over de aansluiting wegens mijn ip en bij mij moest ik gwn ff de kabeltjes uit mijn router halen, 15 sec wachten en daarna terug insteken.

misschien dat dat je helpt bij je ps3 probleem? en als je het dan toch verholpen krijgt kan je me dan de manier vertelle hoe je dat gedaan hebt want ik hoop binnenkort een ps3 in huis te halen en ik weet gegarandeerd dat ik ook problemen ga krijgen dus alle info over aansluiting via ps3 is welkom ;)

alvast bedankt :D

en veel geluk met jouw ps3

:cya:

Geplaatst:

Mijn online probleem is eigenlijk al een tijdje verholpen, maar ik vond het wat nutteloos voor dat hier ook te posten.

Toen ik er nog problemen mee had heb ik ook de manier gebruikt van de kabeltjes uit de router de trekken en na een tijdje er weer in te steken maar dat hielp toen ook niet. Hoe ik het dan wel verholpen heb gekregen?

Ik weet het zelf ook niet :puh:. Toen mijn geduld helemaal op was na zo'n 100 keer proberen besloot ik voor het nog een laatste keer te proberen, en het werkte :)!

Veel hulp heb ik je dus niet kunnen geven, maar ik denk/hoop dat je die in de toekomst niet nodig zal hebben 0_0.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...