-Omar- Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Hallo leden Ik zie dat sommige mensen zoals Jarno hun webmail account als MSN hebben. Ik wil dat ook alleen dat lukt niet . Als ik hem aan heb gemaakt en ik log in krijg ik deze error: Je kan je niet aanmelden omdat het Windows live ID niet bestaat of onjuist is etc. Het kan wel want ik gebruik dezelfde webmail als Jarno (squirrelmail). Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Hier registreren en zeggen dat je al een e-mailadres hebt en dan krijg jij een bericht naar jou e-mailadres, activeren en klaar ! EDIT: Of ineens hier je e-mail invullen en de rest en dan activeren ! @hieronder: No problemo ! Bewerkt: 9 februari 2008 door Woetsha Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Bedankt Woetsha! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.