Jump to content

hidden packages

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen de preciezi plaatsen die op de kaart zijn genummerd as 10,13,47,34,38, :D61,62,65,94 en 100 :rolleyes: :D

Geplaatst:

Als het een driehoekje is, is de hidden package boven of onder je..

Dat ligt eraan welke kant de punt opwijst

Punt naar boven = boven je

punt naar beneden = onder je

;)

Geplaatst: (bewerkt)

10 ligt bovenop het gebouw met twee verdiepingen naast het DBP Security gebouw (boven je)

13 ligt op het dak van het paars met witte gebouw (gebruik een helikopter, boven je)

47 ligt in het golfclub bij de driving range (op de grond)

34 ligt op het wandelpad langs het water (onder de brug, op de grond)

38 ligt boven in het North Point warenhuis voor een winkel met sale-borden (boven je)

61 ligt naast de landingsbaan voor helikopters op het VCM gebouw (boven je)

62 ligt ergens bovenin een gebouw waar je ook heen moest in de G-spotlight missie bij het middelste bureau (vlak bij het police station, links van een sparrow helikopter, boven je)

65 ligt in het schuurtje bij phils place(niet bij de Patriot maar er rechts van, op de grond)

94 ligt achter de brandweerkazerne (op het vliegveld, op de grond)

100 ligt achter het linkerbord voor het leger ingang roodwitte paal, er staat op het bord Vice City Reserve Fort Baxter Air base (op de grond)

Weet je er een paar niet vraag het me dan ;)

Bewerkt: door Le Freak
Geplaatst:

percies een kenner.

ik heb er al 10 gevonden,maar ik speel het niet zo veel en ik gebruik die kaarten niet

Geplaatst:
Het is slimmer om een kaart te gebruiken, zonder kaart ben je er heel erg lang bezig!

En zo hoort het ook! ;)

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Het is leuker om het zonder kaart te doen... Al moet ik toegeven dat ik voor de laatste drie wel een kaart gebruikt heb :unsure:

Als je met een heli laag over de gebouwen vliegt vind je er ook nog wel wat.

Geplaatst:
Het is leuker om het zonder kaart te doen... Al moet ik toegeven dat ik voor de laatste drie wel een kaart gebruikt heb :unsure:

Als je met een heli laag over de gebouwen vliegt vind je er ook nog wel wat.

Hmm. Knap als jij ze allemaal kan vinden zonder map.

Geplaatst:

Uhm... nee... Ik heb er best wel heel erg lang over gedaan... Kwestie van geduld... En mazzel...

Het is trouwens slim om die dingen zo snel mogelijk te verzamelen, net als dat het handig is om de submissies zo snel mogelijk te doen. De beloningen zijn handig in de missies ;)

Geplaatst:
Uhm... nee... Ik heb er best wel heel erg lang over gedaan... Kwestie van geduld... En mazzel...

Het is trouwens slim om die dingen zo snel mogelijk te verzamelen, net als dat het handig is om de submissies zo snel mogelijk te doen. De beloningen zijn handig in de missies ;)

Lol. Ik dacht al....

Maar voor elk pakketje krijg je $100. Dus ff rekenen....

100 x 100 = 10000

Toch nog wát geld... :D

Geplaatst:

Ik vind dat geld niet zo boeien, dat komt toch wel... Ik vind die wapens en voertuigen die je om de tien pakketjes krijgt veel handiger :)

Geplaatst:

Als je een rondje langs alle bedrijven (als de missies zijn uitgespeeld) maakt verdien je ECHT VEEL geld. Alleen de malibu is al 10000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...