GTA_K Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb geen hulp nodig, maar wel een antwoord op mijn vraag. Bij de 100% checklist stond ook dat je de Gym missies moet doen. Ik heb wel een paar keer de bokser is LS verslagen, maar wanneer heb ik die missie uitgespeeld? Ik zal dus graag antwoord willen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Je moet praten met zo'n bokser, waarmee je daarna in de ring gaat. Heb je die verslagen, dan heb je een nieuwe "move" geleerd, en als je die geleerd hebt is die missie gehaald. Dit moet je overigens in 3 verschillende gyms doen wil je alle gym-missies gedaan hebben. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Bij de Gyms kan je altijd je stijlen aanleren, in Los Santos (Ganton Gym) is dit Boksen. Nadat je de Bokser verslagen hebt heb je nu het Boksen onder de knie. Dit is geen Missie en je krijgt er geen geld voor. Al wat je nog moet doen is het Leren. Eenmaal je leert boksen kun je dus naar San Fierro gaan voor Cobra Martial Arts de gymzaal van San Fierro, waar je martial arts kunt leren, dit is een mix van Kung Fu en Tai - bo enzoverder. Versla de Dojo Meester als je de stijl wilt aanleren. Als je klaar bent in San Fierro kan je gaan Kickboxen in Las Venturas. In de Below the Belt Gym leer je hier kickboxen. Versla de Kickboxer om deze stijl aan te leren. Locaties van de Gyms kun je zien aan de haltertjes Succes met je 100% Edit; Jet was me net voor Bewerkt: 9 februari 2008 door ICE BANANA Reageren
GTA_K Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Bedankt, mijn vraag is beantwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.