Jump to content

Quad time trials

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit met een probleem bij de zijmissie quad time trials bij de 4e race, de target tijd is 1:25 en ik zit er ofwel op of hoger. Heeft iemand hints of tips voor de race?

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
Ik zit met een probleem bij de zijmissie quad time trials bij de 4e race, de target tijd is 1:25 en ik zit er ofwel op of hoger. Heeft iemand hints of tips voor de race?

Alvast bedankt :cya:

Eigenlijk is 'ie niet zo heel anders als de vorige 3. Het is vooral een kwestie van je op de baan te concentreren, en niet de hele tijd op de tijd te letten. Zorg gewoon dat je op de goede momenten remt, goed de bochten doorkomt, en dat je de baan een beetje uit je hoofd kent. Dan wordt je elke ronde beter, waardoor je uiteindelijk ook snellere tijden gaat neerzetten. Als je er al op zit is het slechts een kwestie van seconde, en dan ben ik er van overtuigd dat je hem wel kan halen. Gewoon oefenen, en als het echt niet lukt dan kan je in dit topic een savegame aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je kan halen. Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, ik zal het proberen, bedankt! ^_^

edit: gelukt!

Bewerkt: door $big$smoke$
Geplaatst: (bewerkt)

Aan de dirtbike track, bovenaan het 1e eiland, je kan er de bmx, sanchez en quad time trials starten ^_^ Niet zo ver van het Hyman Memorial Stadium

Bewerkt: door $big$smoke$
Geplaatst:
Aan de dirtbike track, bovenaan het 1e eiland, je kan er de bmx, sanchez zn quad time trials starten ^_^ Niet zo ver van het Hyman Memorial Stadium

Oke, Ik weet het al. Bedankt.

Mvg, GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...