Forumrunner Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 weet iemand hoe ik filmpjes van limewire naar .MP4 kan omzetten. PS: .MP4 is geen downloadprogramma. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 .MP4 niet, maar Limewire wel Limewire is trouwens geen bestandsformaat. Jouw filmpje kan een .mov, .avi, .3gp of noem maar op wat zijn, dus ik adviseer je om eerst even te kijken wat voor type het precies is, anders kan ik je ook niet helpen. Als je weet wat voor type het is, gewoon even google zoeken naar ".xxx to .mp4 converter". Op de plek van de xxx moet dan het bestandsformaat van jouw filmpje Reageren
Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Probeer www.zamzar.com eens. Dat is een site waar je online je filmpjes kunt converten. Veel Succes! Reageren
Dastard Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Limewire is illigaal AKA Warez. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.