jorran Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik weet niet cker of ik dit al een keer heb gevraagt, maar ik kan het niet meer vinden dus ik vraag het nog een keer... Als ik een gang activeer, kan dan een van me andere gang leden rijden, zodat ik driveby kan doen??? :unsure: :blink: :huh: <_< IK HEB AL GEZOCHT!!!!!!! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Kan niet, je heb wel cheat volgens mij dat je dan alleen drive-by kan doen. Alleen je gang-members kunnen drive-by's maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 zo ver ik weet kan jezelf alleen rijden en schieten en kunnen je crew leden alleen schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 JaH jij kan allen rijden..( tenzij er een misie is dat jij nie mag rijden) maar met deze cheat kan je rijden en schieten te gelijke tijd..(je hebt er nartuurlijk niks aan als je zonder cheats doet tenzij je hem gewoon nie gaat save... ) Full Weapon Aiming While Driving UP, UP, SQUARE, L2, RIGHT, X, R1, DOWN, R2, CIRCLE This is so cool! You can aim and shoot anywhere with the right stick while you're driving, just like your homies do when you're doing a gang drive-by. CJ even hangs out the window to shoot over the roof. MzzL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Full Weapon Aiming While DrivingUP, UP, SQUARE, L2, RIGHT, X, R1, DOWN, R2, CIRCLE This is so cool! You can aim and shoot anywhere with the right stick while you're driving, just like your homies do when you're doing a gang drive-by. CJ even hangs out the window to shoot over the roof. Vaag, hoe moet je rijden dan? Of hoe moet je richten? Je kan toch niet rijden en richten tegelijk :huh: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik denk dat je gwn moet rijden zoals normaal maar dat je om te aimen zo'n crosshair hebt net zoasl bij 2 player als je met ze 2-en op een voertuig gaat en dat rondje ( crosshair ) beweeg je gwn met je andere stick, maar volgens mij kan je neit echt goed aimen en rijden tegelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 het lijkt mij ook moeilijk maar als je oefent lukt het denk wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 heb het zelf een keer gedaan met jezelf drive by maken en dat is irri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Je moet eerst homies recuteren en in een auto stappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Je moet eerst homies recuteren en in een auto stappen jah, daar waren we ondertussen al achter hé! <_< dat was de vraag ook niet. nee je kan niet alleen driveby doen alleen met die cheat alleen is het rijden irritanter. duidelijk toch Bewerkt: 21 februari 2005 door loempiaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.