Jump to content

2e sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha luitjes

Ik was weer even besig en heb weer een nieuwe!

Rate aub, en geef goede feedback zodat ik hem kan verranderen!

GTASIG.jpg

Greetz, drunken

Geplaatst: (bewerkt)

Geslaagde sig :tu:

De font is goed, maar de tekst 'Drunken' had beter rechtsboven in de open ruimte gepast. Kleurgebruik kan wat afwisselender (het is nu vooral geel/wit en zwart/bruin). De zwarte smurrierand past goed. Nog éénminpuntje: Het gene wat Nico vasthoud is detailloos, ik zou zo niet weten wat het is.

Overigens gaat de tekst links onder ('authorized') precies over de brug heen.

Ohja cijfer: Een 7.

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:

Op het eerste gezicht een leuke sig, maar denk dat je beter een paar dingen weg had kunnen laten. Om te beginnen de outer glow om Niko: je kan Niko veel beter zonder outer glow doen, want dat witte past niet echt goed bij de achtergrond. De achtergrond lijkt op die manier wat overbelicht, en je ziet allerlei scherpe plekjes op Niko's hoofd. Verder vind ik de border ook wat minder, de wat witte achtergrond loopt in één keer over op de zwarte border, en dat sluit slecht op elkaar aan. Ik zou het daarom ook gewoon houden bij een zwarte 1px border. De tekst 'authorized' is erg goed, maar bij dat 'drunken' vind ik de witte border iets minder. Ik denk dat je die beter weg kan laten. Maar voor de rest is het een leuke sig, met die sterretjes enzo :)

70%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...