ScarPacino Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, Gta Liberty City Stories en GTA Vice City Stories op de PS2, maar zou GTA LCS en GTA VCS ook op de PSP kopen of liever andere games voor de psp? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Als je ze al hebt op de ps2 zou ik ze niet kopen op de psp, het is namelijk hetzelfde. Op de ps2 heb je wat zijmissies meer en op de psp heb je multiplayer. Ik zou toch andere games kopen voor de psp aangezien de 2 versies toch (bijna) hetzelfde zijn. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik zou GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories niet op de PSP kopen als je deze games al op de PS2 hebt, want de laadtijden op de PSP met GTA zijn erg lang. Een kort potje spelen zit er niet in op de PSP versie, wel zit er een prachtige Multiplayer optie op de PSP. Maar met die lange laadtijden is de lol daar ook gauw van af, de keuze ligt in jouw handen. Maar ik zou het niet doen, succes met je keuze ScarPacino. Reageren
js007 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik zou GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories niet op de PSP kopen als je deze games al op de PS2 hebt, want de laadtijden op de PSP met GTA zijn erg lang. Een kort potje spelen zit er niet in op de PSP versie, wel zit er een prachtige Multiplayer optie op de PSP. Maar met die lange laadtijden is de lol daar ook gauw van af, de keuze ligt in jouw handen. Maar ik zou het niet doen, succes met je keuze ScarPacino. met de eerste versie van de psp is dit natuurlijk niet te doen ( ik heb het , ik beneen fan ik doe het er mee ) maar met de nieuwe versie van de psp gaat dit veel sneler Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Met de nieuwe PSP zijn de laadtijden hetzelfde, want een vriend uit de klas heeft de nieuwe PSP en heeft hetzelfde probleem als mij. Dus daar ligt het niet aan, bij GTA Liberty City Stories zijn de laadtijden redelijk op de PSP. Maar met GTA Vice City Stories op de PSP zijn de laadtijden veelste lang, omdat de PSP dat spel niet echt aan kan. Vaak valt het geluid van een moter weg, en het duurt altijd een tijdje voordat de radiozenders ophouden met storen. Ook gaan de besturingen vanzelf, dus Victor loopt vanzelf en stuurt naar rechts als hij rechtdoor wil rijden. Op de PS2 is dit allemaal gefixt, dus de versie die je nu hebt is het beste. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Bedankt voor jullie antwoorden. Ik wist niet dat GTA op de psp zo langzaam ging. thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.