Fbi-Crew Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 nou ik heb een beetje ge mod met die billboards (die bij fort baxter en het airport staan) dan error de game ik ga naar mapeditor mijn tex van mij bills zijn weg dus ik wil mijn tex ver anderen dan komt er een error met Dat er iets mis is met de dll File dus ik een andere texworkshop halen maar dat doet het niet Dus kan iemand me misschien ap_billboard.txd sturen A.U.B Hoor Snel Van Jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 nou ik heb een beetje ge mod met die billboards (die bij fort baxter en het airport staan) dan error de game ik ga naar mapeditor mijn tex van mij bills zijn weg dus ik wil mijn tex ver anderen dan komt er een error met Dat er iets mis is met de dll File dus ik een andere texworkshop halen maar dat doet het niet Dus kan iemand me misschien ap_billboard.txd sturen A.U.B Hoor Snel Van Jullie Niemand?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb door heel men GTA Vice City map gezocht maar niets gevonden, ook men zoekfunctie vond niets. Kan je misschien precies zeggen in welke map het zit? Dan upload ik het wel voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Die kan je met img-tool vinden bij gta3.img Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ik denk dat ik hem heb? Ik moest hem dan toch extracten he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ik denk dat ik hem heb? Ik moest hem dan toch extracten he? Jah bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.