Mark B. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik had een x dat een politie auto gewoon vast zat in de weg (verticaal ).. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 cooooollll alemaal ik heb gehad dat ik aan het rijden was me een super gt en ik reed ineens door een van een veld en ik zag mijn auto nie meer :o :huh: Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 wa voor veld zat gij dan Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 dat was ergens in san fiero ma ik weet nie precies waar :blink: Reageren
japie13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 als ik met mijn Hydra aan't vliegen ben door country( met al die bomen :lol: ) dan vlieg ik gewoon en dan denk ik dat er geen bomen zijn en dan bots ik ineens tegen zo'n ontzichtbare boom die dan weer zichtbaar word <_< Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ja dat is heel veel bij mij gebeurt <_< Reageren
Slimm Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik heb alles gehad wat jullie gezegd hebben en ook dingen als dat ik wasted was door een val en dan bij mijn vriendin in Paradiso kom, daar is niks raars aan maar als je dan vlak midden in de lucht gespawnt word en daarna weer meteen wasted bent, vind ik raar :wacko:! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 als ik met mijn Hydra aan't vliegen ben door country( met al die bomen :lol: ) dan vlieg ik gewoon en dan denk ik dat er geen bomen zijn en dan bots ik ineens tegen zo'n ontzichtbare boom die dan weer zichtbaar word <_< ja dat komt die hydra gaat snel he en dan vliegt ge heel snel en dan botst ge tegen een boom die eerst onzicht baar is en dan weer zichtbaar da kmt om da da spel zich een beetje moet laaden :lol: :lol: Reageren
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dat zei jappie 13 toch al :rolleyes: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dat zei jappie 13 toch al :rolleyes: hey dude lees wat er staat ik heb nie het zelfde gezegt hoh :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Reageren
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ja ma het komt op het zelfde neer oke ik zeg het maar Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ik heb al wel is gehad da ge vliegt(me een vliegtuig)en dan da kaartje linksonder ni meer klopt <_< Reageren
ralf1 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ik heb af en toe dat ik mensen zie die tot hun hoofd in de grond staan. Reageren
ralf1 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Ik hoop dat ze de overgebleven bugs er nog uithalen voor hij op de pc en xbox uitkomt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.