X-Zero Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 ik sprong keer uit mijn hydra super hard laag over de grond bij mij vliegveld dat sprong ik eiruit 10 meter rolde dat ding door toen ging hij heel bibberend en toen zakte hij zo de grond in en toen kon ik wel zeggen doei doei extra info men landinggestel was ingeklapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 cool waar was dat ergen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 bij mijn vliegveld maar ik probeerde het nog een keer toen lukte het niet meer maar mischien wel bij jouw was wel grappig te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Ik reed op volle snelheid en ik viel in één keer van mijn motor af terwijl ik nergens tegenaan reed. Ik heb verder nog nooit echt rare dingen gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Zoiets heb ik nooit meebeleefd <_< ! Als ik een gast door een autoraam schiet dan is hij ook gelijk zijn portier open 2 sec wachten en boem weg is die :blink: best hard! Maar ondanks dat is Gta the best game! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik had ook een keer de code voor de hydra toen bleef de vleugel zo haken in een lantaarn paal dat die midden vastzit vloog ik omhoog bleef dat ding erin vast zitten tilden dat gewoon omhoog maar dat ding ging kapot en ontplofte was jammer ik had voor heel wat dollars wapens gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb iets raars meegemaakt <_< ik kon onder het landschap vliegen (met een jetpack) en als ik dat zonder deed viel ik naar beneden en kwam ik teregd ergens in san andreas :o groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 oh dan ben je in ghost state belandt. dan kun je ook naar liberty city gaan. er zijn hier al filmpjes over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ook bij een safe house (volgens mij ergens in de buurt van red county) daar kan je door de muur lopen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ook bij die save house achter vinewood, letters dan wordt je 200meter verder neergezet heel freemd maf :blink: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Mijn popetje kan tegen vuur :huh: vet raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 dan heb je alle missie voor brandweer gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.