Jump to content

MiniDV Camcorder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een goedenavond beste forum mede-mensen.

Tot mijn grote teleurstelling is mijn geliefde camcorder, die ik zo'n 1,5 jaar geleden 2e hands gekocht heb, kapot gegaan wegens een defect, waardoor er kortsluiting ontstond. Een vlug einde dus, waar ik niet op gerekend had en als dit niet gebeurt was, had de camera nog wel een aantal jaartjes mee kunnen gaan. Maar, het defect is waarschijnlijk niet te repareren, en als het al te repareren is, is het veel te duur. Dus ik wil een nieuwe camera gaan kopen, met het zelfde systeem omdat ik de bandjes nog heb, en er staan nog dingen op die ik gewoon wil hebben. Ik heb al op het internet gezocht en verschillende vegelijkings sites bekeken, maar ik kom er niet echt uit, daarom vraag ik jullie of jullie mij kunnen adviseren. Om nog ff alles op een rijtje te zetten:

• Hij moet op MiniDV bandjes opnemen.
  • Hij mag maximaal zo'n 400 euro kosten
  • Het liefste heb ik hem van JVC of sony, Sony zou ideaal zijn wegens mijn software.
  • Als je een camera met de bovenste vereisten kan strikken, die ook nog eens 3CCD heeft, zou ideaal zijn.

Heel erg bedankt alvast, ik ben degene die mij de knoop door kan laten hakken zeer dankbaar :tu:

Greetz :sigaar:

Ik gooi een slotje op dit topic, want het lijkt erop dat dit niet bepaald veel zin heeft als heel weinig mensen kijken en al helemaal niet reageren...Als je misschien toch nog iets weet, kan je me altijd nog PB'en.

Bewerkt: door Galiorix
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...