Fbi-Crew Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Het ReuzenRat Van Liberty City Nummerplaat Liberty Lijkt op die van NYC Misschien heel Misschien een Easter Egg (Rockstar Superstar ) nou ? Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Mooie screens. Ze zien er niet nep uit vind ik. Alleen nog even een bron toevoegen, zodat we weten waar ze vandaan komen. Dan weten we ook of ze officieel zijn vrijgegeven door Rockstar. En dat rode met paint, is wat overbodig. Zet dan het origineel erin en de ge-edit'te in het geruchten topic ofzo. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Mooie screens. Ze zien er niet nep uit vind ik. Alleen nog even een bron toevoegen, zodat we weten waar ze vandaan komen. Dan weten we ook of ze officieel zijn vrijgegeven door Rockstar. En dat rode met paint, is wat overbodig. Zet dan het origineel erin en de ge-edit'te in het geruchten topic ofzo. Oh sorry Bron Rockstargames.com /IV je kan het bij die flimpjes checken Whiz Moblie en bij die bovenste mannetje met die latino muziek op de achtergrond Bewerkt: 9 februari 2008 door Fbi-Crew Reageren
joppie Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 nummerplaat en politieauto waren al bekend... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Die foto's zijn van de filmpjes. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 The Liberty Eye was al een paar maanden bekend (al vanaf eerste trailer, dus al bijna een jaar!), dat er op de nummerplaten Liberty City stond wist volgens mij ook al iedereen. En dat de politiewagens op die van NY gebasseerd zijn wist ook al iedereen, het stond zelf al op WikiGTA. PolitiewagenDe wagen lijkt op de Police, maar is nu gebaseerd op de tegenwoordige politiewagens in New York. De oorspronkelijke Police (maar niet de huidige versie) van GTA III en de Police in GTA Liberty City Stories waren eveneens gebaseerd op de politievoertuigen die in die tijdstippen in New York gebruikt werden. Op de zijkant van de politiewagen staat 'LCPD' (Liberty City Police Department), Courtesy, Professionalism, Respect. Die Superstar is geen EE want anders zou je bij elke naam al kunnen denken dat het een EE is. Het logo van Superstar lijkt ook niet op dat van Rockstar. Niets nieuws dus. Reageren
Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Dat reuzenrad ziet er wel grappig uit Reageren
nationalist Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Dat reuzenrad ziet er wel grappig uit Zou je erin kunnen ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik hoop val wel. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik hoop val wel. In VCS kon je erin dus dan zal dat hier ook wel zijn Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Een reuzerad in Vice City Stories? Heb je de foto? Reageren
Dastard Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Een reuzerad in Vice City Stories? Heb je de foto? Ja hoor. Meer info vind je hier. Bewerkt: 10 februari 2008 door Joriz Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik zie maar alleen foto. Waar is de tekst? Reageren
Dastard Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Wat bedoel je? Klik Bewerkt: 10 februari 2008 door Joriz Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik zie de tekst nu. Het ziet wel cool uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.