JeremyGFX Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) ik heb weer een nieuwes signature hopelijk wordt deze goed gerate want, ikheb er veel tijd aan besteed en ik had wel meer dan 40 layers ik heb 2 versies het gaat om de kleuren: V1: V2: rate's or comments? Bewerkt: 10 februari 2008 door JeremyGFX Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 ik heb weer een nieuwes signature hopelijk wordt deze goed gerate want, ikheb er veel tijd aan besteed en ik had wel meer dan 40 layers ik heb 2 versies het gaat om de kleuren: V1: V2: rate's or comments? Ik vind hem eigenlijk wel mooi maar ik kan er nix in vinden wat stelt het voor? :$ Omdat ik er zelf niet zo veel in kan zien geef ik je een 6.5 omdat, je er veel andacht hebt aan besteed en hij er wel leuk uitziet! Je metriod prime Sig is echt fantastisch moet ik zeggen Greetz, drunken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.