Jump to content

Andere Gta

Recommended Posts

Geplaatst:

Na dat GTA LCS en GTA VCS uitkwamen toen d8 ik zeker te weten dat er ook een GTA San Andreas Stories zou uitkomen, maar ik had zeker geen GTA IV verwacht. of niet dan?

Geplaatst: (bewerkt)
Na dat GTA LCS en GTA VCS uitkwamen toen d8 ik zeker te weten dat er ook een GTA San Andreas Stories zou uitkomen, maar ik had zeker geen GTA IV verwacht. of niet dan?

er zal nooit een gta san andreas stories uitkomen, althans niet voor psp.

ten eerste is de stad te groot om op een umd'tje te krijgen.een grote stad= grote storyline, dus dat zou ook voor problemen zorgen. ik betwijfel zelfs of er ooit nog een psp-gta zal uitkomen.ik denk van niet.. :N

:cya:

Bewerkt: door Gangsta-CJ
Geplaatst:

Ik zou graag willen dat ze een San Andreas Stories uitbrengen voor de PC.

Dat is haalbaar voor de meerderheid van de mensen.

En als je het toch voor de PSP wilt dan moeten we een krachtige memory stick hebben.

En een krachtigere PSP dat zal dan waarschijnlijk de PSP2 zijn.

Maar die kans is klein dus zoals Gangsta-CJ zegt bijna onmogelijk.

grtz

~Victorious~

Geplaatst:
Ik zou graag willen dat ze een San Andreas Stories uitbrengen voor de PC.

Dat is haalbaar voor de meerderheid van de mensen.

En als je het toch voor de PSP wilt dan moeten we een krachtige memory stick hebben.

En een krachtigere PSP dat zal dan waarschijnlijk de PSP2 zijn.

Maar die kans is klein dus zoals Gangsta-CJ zegt bijna onmogelijk.

grtz

~Victorious~

jammer dat hij niet uitkomt op de ps2

jammer ddat hij helemaal niet uitkomt

Geplaatst:

Eigelijk is het schandalig dat San Andreas Stories niet uitkomt, want Liberty City Stories en Vice City Stories zijn wel uitgekomen. En aangezien de stad San Andreas me favoriet is vind ik dat erg jammer, San Andreas Stories past inderdaad niet op de PSP. De PSP had met Vice City Stories al moeite, maar op de PS2 en PC zou het wel kunnen hoor. Erg jammer dat GTA IV voorgetrokken word, en het Stories gedeelte niet word afgemaakt.

Geplaatst:
Eigelijk is het schandalig dat San Andreas Stories niet uitkomt, want Liberty City Stories en Vice City Stories zijn wel uitgekomen. En aangezien de stad San Andreas me favoriet is vind ik dat erg jammer, San Andreas Stories past inderdaad niet op de PSP. De PSP had met Vice City Stories al moeite, maar op de PS2 en PC zou het wel kunnen hoor. Erg jammer dat GTA IV voorgetrokken word, en het Stories gedeelte niet word afgemaakt.

als san andreas stories uitgekomen zou zijn op de pc zou de wel niet eerlijk zijn met vcs en lcs die moeten ze dan ook op de pc maken :Y

Geplaatst:

Het kan zijn dat er maar 1 stad komt (heel erg saai) of dat de 3 steden/platte landen om 3 aparte schijfjes komen. Ik zou het laatste wel willen alleen het wordt een beetje moeilijk met saven.

Geplaatst:

er zal nooit een gta san andreas stories uitkomen, althans niet voor psp.

ten eerste is de stad te groot om op een umd'tje te krijgen.een grote stad= grote storyline, dus dat zou ook voor problemen zorgen. ik betwijfel zelfs of er ooit nog een psp-gta zal uitkomen.ik denk van niet.. :N

:cya:

Dat is het probleem niet zo zeer, als het niet past dan kan desnoods alleen Los Santos worden gebruikt. Ik denk dat Rockstar zich nu alleen nog zal richten op GTA IV, en de 2 'stories' die tussendoor kwamen zijn, hoe goed ze ook zijn voor PSP games, gemaakt als 'tussendoortje'. Daarnaast werd Rockstar erg bekritiseerd, met name over de PS2 versie van Vice City Stories, omdat Rockstar had gezegd VCS exclusief voor de PSP te houden. Ook vonden veel mensen het uitmelkerij, aangezien het slechts een port was van de PSP versie, waar de stad ook al grotendeels hetzelfde is. Maargoed, op de PSP waren beiden games een groot succes, en een vervolg leek mij daarom logisch. Maar helaas heeft Rockstar nog niks aangekondigd, en de release van VCS is inmiddels ook al een hele tijd terug dus ik weet bijna zeker dat San Andreas Stories niet meer zal verschijnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...