Jump to content

Politie


ScarPacino

Recommended Posts

Dat met de politie dat je uit een gebied moet blijven en dat je dan de politie kwijt bent of zo iets. Lijkt er veel als in Scarface the game of niet?

Sommige punten lijken idd veel op scarface. Maar in dit spel hangt het er ook vanaf hoeveel getuige er om je heen zijn. hoe meer getuige, hoe sneller de politie je kan vinden. Uiteindelijk heb je 15 sec de tijd om ongezien uit de cirkel te ontsnappen en/of af te komen van je getuigen.

het schuilen kan bv in steegjes of in een volle massa mensen lopen, en miss wel in gebouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met de politie dat je uit een gebied moet blijven en dat je dan de politie kwijt bent of zo iets. Lijkt er veel als in Scarface the game of niet?

Sommige punten lijken idd veel op scarface. Maar in dit spel hangt het er ook vanaf hoeveel getuige er om je heen zijn. hoe meer getuige, hoe sneller de politie je kan vinden. Uiteindelijk heb je 15 sec de tijd om ongezien uit de cirkel te ontsnappen en/of af te komen van je getuigen.

het schuilen kan bv in steegjes of in een volle massa mensen lopen, en miss wel in gebouwen.

als je nu een misdaat pleegt waar veel mensen bij zijn

krijg je dan ook 15 sec de tijd?

je krijgt een grte cirkel en dat wordt dan bijna onmogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met de politie dat je uit een gebied moet blijven en dat je dan de politie kwijt bent of zo iets. Lijkt er veel als in Scarface the game of niet?

Sommige punten lijken idd veel op scarface. Maar in dit spel hangt het er ook vanaf hoeveel getuige er om je heen zijn. hoe meer getuige, hoe sneller de politie je kan vinden. Uiteindelijk heb je 15 sec de tijd om ongezien uit de cirkel te ontsnappen en/of af te komen van je getuigen.

het schuilen kan bv in steegjes of in een volle massa mensen lopen, en miss wel in gebouwen.

als je nu een misdaat pleegt waar veel mensen bij zijn

krijg je dan ook 15 sec de tijd?

je krijgt een grte cirkel en dat wordt dan bijna onmogelijk

nou alleen de mensen om je heen die dat gezien hebben weten van je daad. Dus als je weg kan vluchten van hun, voordat ze de politie hebben gebeld, kan je binnen 15 sec weer vrij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat hier een soortgelijk topic over was met: Hoe denken jullie dat de politie zal functioneren in GTA IV.

Zelf ben ik wel in voor een nieuw systeem. Het is wel wat spannender in plaats van in een steegje lopen en je ster is weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vooral: als je misdaad zal gaan plegen( maakt niet uit wat voor misdaad het is). je krijgt dan politie achter je aan dat je dan moet gaan verstoppen bv( in containers, gebouwen, op dak, schuurtjes, en nog veel meer!). Je hoort dan op de achtergrond wat ze zeggen waar je bent gebleven. En als er meer politie zal zijn, dan zegt 1 agent tegen zijn collega( ik hebt hem net daar zien wegrennen richting die park En zijn collega zegt dan: niet waar man. ik zag hem net deze hotel binnen gaan: je was ook naar binnen gegaan. Telkens dat je op de 2e etage in het kamertje met gordijnen dicht en je doet je alle lichten uit. Bezig bent met het verbergen( net zolang tot ze weer weg zijn of tot ze je te pakken hebt: ze voeren huiszoekingen uit door heel hotel. Dus PAS OP!!! ^_^:D:Y:dans:8):klap:_O_ )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vooral: als je misdaad zal gaan plegen( maakt niet uit wat voor misdaad het is). je krijgt dan politie achter je aan dat je dan moet gaan verstoppen bv( in containers, gebouwen, op dak, schuurtjes, en nog veel meer!). Je hoort dan op de achtergrond wat ze zeggen waar je bent gebleven. En als er meer politie zal zijn, dan zegt 1 agent tegen zijn collega( ik hebt hem net daar zien wegrennen richting die park En zijn collega zegt dan: niet waar man. ik zag hem net deze hotel binnen gaan: je was ook naar binnen gegaan. Telkens dat je op de 2e etage in het kamertje met gordijnen dicht en je doet je alle lichten uit. Bezig bent met het verbergen( net zolang tot ze weer weg zijn of tot ze je te pakken hebt: ze voeren huiszoekingen uit door heel hotel. Dus PAS OP!!! ^_^:D:Y:dans:8):klap:_O_ )

grote fantasie heb jij:P

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft dat nou mee te maken man:P Als dat in zal zitten wordt het GTA IV alleen maar nog veel spannende. Politie-systeem in vorige gta`s was echt waardeloos :kots::muur::ch::erm: .

Ja het zou GTA inderdaad een stuk spannender maken, daar heb je uiteraard gelijk in maar dat het politiesysteem in de vorige GTA's waardeloos is.. Het is moeilijk om bij 3 sterren weg te komen van de politie en bij 1 ster erg makkelijk, ook zijn de politieagenten niet 1 van de slimsten maar het systeem is toch wel goed. Ze komen met steeds zwaarder geschut naar mate je er een ster bij krijgt. Wat ik het ergste vind is dat als je tegen een politieauto aanbotst en er gelijk door 4 man op je geschoten word.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ook maar. Ik bedoel als je vorige gta`s een misdaad pleegt. Je krijgt dan politie achter je aan: weten ze je ongezien meteen welke plek je staat( waar je ook staat :bonk: ). zonder dat ze een gebied door gaat zoeken waar je gezien werdt( door getuigen). En waar je het misdaad gepleegt hebt. Dat is absoluut toch niet realistisch :muur: :td: :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...